Zymba:
Fick ont i magen när mina klasskamrater pratade illa om feminism, hatade skatter och snackade om att en vegansk dag i veckan är det värsta som kan hända. Orkade inte diskutera, var bara tyst, men innerst inne ville jag bara skrika. Ska gå med dem i två jävla ååååår
vet hur det kan vara, lider med dig
PMR: debatt
Såg du den där unga tjejen med mörkt hår som gjorde massa miner och höll sig för skratt varje gång hon blev filmad? Hon tittade in i kameran samtidigt
störde mig lite... hehe
hahahlurad:
Såg du den där unga tjejen med mörkt hår som gjorde massa miner och höll sig för skratt varje gång hon blev filmad? Hon tittade in i kameran samtidigt
störde mig lite... hehe
störde mig skitmkt
Zymba:
störde mig skitmkt
Mm... Hade gett "mördarblickar" lr typ stirrat om jag satt i närheten, så hon skulle skärpa sig
Omg, kom att tänka på den där tjejen som reggade sig på den här sidan & som jag tidigare känt irl... hon snackade oma tt hon hade en 35 årig kk och att hon hade bulimi
hahahlurad:
Omg, kom att tänka på den där tjejen som reggade sig på den här sidan & som jag tidigare känt irl... hon snackade oma tt hon hade en 35 årig kk och att hon hade bulimi
tänkte du: "hon oxå??? skumt!"
Fkpaw:
tänkte du: "hon oxå??? skumt!"
Nej, vrf skriver du så?
tänkte att det var drf hon var/är så smal
hahahlurad:
Nej, vrf skriver du så?tänkte att det var drf hon var/är så smal
är dum, så skriver dumt ibland. förlååt.
jaha, känner du henna bra? vd läskigt att nån man känner är här med.
Fkpaw: jaha, känner du henna bra? vd läskigt att nån man känner är här med.
Ne, vi gick på samma skola & jag slog hennes kompis i ansiktet för att kompisen höll fast mig
mådde ej bra på den tiden
Aa, har känt igen ett par nu & då av ren slump..
hahahlurad:
Ne, vi gick på samma skola & jag slog hennes kompis i ansiktet för att kompisen höll fast mig
mådde ej bra på den tidenAa, har känt igen ett par nu & då av ren slump..
oj, aah så kan man ju också känna varandra :p
va! vad sjukt, vilka sammanträffanden....hoppas jag slipper känna igen någon
Dysforin skulle försvinna i samma sekund. Positivt. Bara positivt.