amsi:
välkommen till klubben
känns bra att vara med i den klubben
jag har lärt mig smileys nu så skickar massor såna där söta med hjärtan som de blåser iväg 😀
Doop snogg:
känns bra att vara med i den klubbenjag har lärt mig smileys nu så skickar massor såna där söta med hjärtan som de blåser iväg 😀
haha vad heter du på snapchat?
nu ska jag gå och äta på en finare skola och dricka kaffe och röka och kolla på brudar
amsi:
nu ska jag gå och äta på en finare skola och dricka kaffe och röka och kolla på brudar
Tack för suffleringen.
Tänk vad bra om man kunde få sanningen när man bad om den
tänk vad bra att jag kan finna lugnet ändå
Vill unfrienda livet.
Flovonna:
http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/avkriminalisera-cannabis
du skrev tidigare något om att musikhjälpen inte ville ta emot dessa pengar. jag kanske missförstod. men har du en källa i så fall?
du skrev tidigare något om att musikhjälpen inte ville ta emot dessa pengar. jag kanske missförstod. men har du en källa i så fall?
Goda nyheter är dock att det verkar ha löst sig. Vi får hoppas.
Såhär skriver skaparen av sparbössan
"Jag har kommunicerat med Anders Taberman, evenemangsansvarig på Sveriges Radio. De ställer sig försiktigt positiva och tar frågan vidare. Jag förklarade sakligt vad vårt fokus är och tackade för att de väljer att kommunicera istället för att radera."
Om du vill läsa mer på egen hand om vad som sker, och om du använder facebook tipsar jag om Avkriminalisera Cannabis. Gruppen är sluten och kommer inte att synas på din sida.