Nej måste ta tag i det här. Inte förstöra de chanser som ändå finns för att jag är värdelös.
Flovonna:
http://www.huffingtonpost.com/2014/02/11/marijuana-hiv_n_4767901.htmlParadoxalt.
Bör tas med en nypa salt, de hade testat det i apor, som reagerar ganska rejält annorlunda på hiv än människor (om det inte var apor som blir lika sjuka som människor, förstås, de specificerar inte direkt vilken art), så det säger kanske inte så mycket
"gammal, smågalen, bestämd norrlänning"
så presenterade sig precis en lärare för mig
ok lycka till med att få respekt......skoja....elr
hungrig
Ingen aning om vad jag skall äta idag, känner inte direkt för att laga något
Morgonstjärna:
Bör tas med en nypa salt, de hade testat det i apor, som reagerar ganska rejält annorlunda på hiv än människor (om det inte var apor som blir lika sjuka som människor, förstås, de specificerar inte direkt vilken art), så det säger kanske inte så mycket
Jag påstår inget annat. Men ser fram emot mer forskning inom området. Cannabis kan hjälpa människor med HIV på andra sätt, till exempel smärtreducering och aptit.
Flovonna: Jag påstår inget annat. Men ser fram emot mer forskning inom området.
Mm, dags att testa på människor
Flovonna: Cannabis kan hjälpa människor med HIV på andra sätt, till exempel smärtreducering och aptit.
givetvis, bör överlag användas mer medicinskt, särskilt i underutvecklade länder där det är ett lätt framställt medikament
vadå paradoxalt
nu gör det så ont i äggstocken igen
Morgonstjärna: givetvis, bör överlag användas mer medicinskt, särskilt i underutvecklade länder där det är ett lätt framställt medikament
Håller med. Ett frö, jord, vatten och sol är allt som behövs. Det är ju trots allt ogräs.