frukt:
vadå paradoxalt
Om du syftar på att jag valde ordet paradoxalt menar jag att det kanske för många känns motsägelsefullt att marijuana aka dödsknark kan ha sådan effekt. Jag borde uttryckt mig bättre men hoppas du förstår hur jag menar.
ser alla människor som ädelstenar men de där få diamanterna... eller ah, okej, finns bara en diamant
skriver upp
Tänker
kul va
Tänk om jag är gravid just nu
Julstäd...nää
Tråkigt att vara mod när ingen bryter mot reglerna
skoja nej ni är så duktiga och fina puss på er
När ansvarsfrågan blir en fråga som styrs av partisympatierna
#Misslyckande #Alliansen #Vänsterblocket #Regeringsoduglighet
död efter den här dagen. kommer bli så jävla nice att få komma hem. älskar mitt hem.
Ah, tomteluva på avataren, nu är det jul på riktigt
Flovonna:
Om du vill läsa mer på egen hand om vad som sker, och om du använder facebook tipsar jag om Avkriminalisera Cannabis. Gruppen är sluten och kommer inte att synas på din sida.
tack! 🙂
Kan inte avgöra om julavataren fungerar eller om originalbilden bara funkar med studentmössa och ett glas champis i handen.
Vad gör man här egentligen?
ember:
Vad gör man här egentligen?
Träffar nya vänner, leker forumlekar, får svar på frågor om allt från knopp och kropp till sport av expertpanelen, läser coola artiklar som berör ungdomar och massor med annat!
Ikväll ska jag nöta två dokumentärer mm nice.. Och dricka asmycket te. najsmajs. Men först får det nog bli att ta en promenad.
Fingerprints:
Ikväll ska jag nöta två dokumentärer mm nice.. Och dricka asmycket te. najsmajs. Men först får det nog bli att ta en promenad.
Sketavärt. Har också börjat med te efter år av att inte kunna dricka det pga huvudvärk.
Vilka dokumentärer?