Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

ibland. inte dum som i dum, men jag gör medvetet destruktiva val, och spelar ofta dum i skolan för att folk ska förstå mig.


Ämnesstartare

Åååååh djur är så smarta!! Vill också vara något smart djur med massa instinkter, inte människa.


Ämnesstartare

Jaja människor är också djur osv.


Ämnesstartare

Ah hm, kan relatera till viss del. Sådant är dumt ja, men ofta svårt att komma ifrån, man kan inte slå sig själv alltför mycket för att man gör så.


Ämnesstartare

borde deklarera


Ämnesstartare

borde nog inte dricka kaffe nu

det är mycket jag borde och inte borde


Ämnesstartare

när jag skulle slänga sopor förut kom det en gammal man i rask takt med bestämda steg o typ ba slängde halva överkroppen i soptunnan (alltså en såndär stor där många hyresgäster slänger sina sopor) o letade runt ett tag innan han gick iväg i samma takt

det var konstigt

jag vill ha en kissekatt


Ämnesstartare

är trött som fan, sover nog för lite. ska upp till jobbet kl 8 imorgon


Ämnesstartare

funderar på att avregga det här kontot o heta oatsreuvaue igen eller att heta nått helt annat hm 


"Jag har inte varit inloggad på UM på superlänge, en borde kanske kika in en liten stund". Och så är allt heeelt annorlunda och jag fattar ingenting. Sover


Ämnesstartare

dewster:

"Jag har inte varit inloggad på UM på superlänge, en borde kanske kika in en liten stund". Och så är allt heeelt annorlunda och jag fattar ingenting. Sover

nån 'förbättring' o anpassning till mobiler, surfplattor osv 


Werjevir: nån 'förbättring' o anpassning till mobiler, surfplattor osv


Ja men det där gick ju bra.. 
Skulle iallafall säga att "Ja, det kan jag väl tänka mig.. Känns bara sjukt skumt just nu. Ovant."


Ämnesstartare

dewster:

Ja men det där gick ju bra.. 
Skulle iallafall säga att "Ja, det kan jag väl tänka mig.. Känns bara sjukt skumt just nu. Ovant."

aa mycket ovant, gillar inte hur designen är, men det är nog lika bra för var designen nice skulle jag besöka sidan på tok för mycket 


Werjevir: aa mycket ovant, gillar inte hur designen är, men det är nog lika bra för var designen nice skulle jag besöka sidan på tok för mycket

"Det var bättre förr." Och så känner man sig gammal. 6 år sen jag reggade det här kontot.. 


latest comments