åh, gamla klassiska GTA-dramaturgin.. Saknar känslan av ett nytt gta, en outforskad värld.
dazed:
Jo det har jag också hört, har fått agera post tittande-terapeut utan att själv har sett den, men fan det kanske bara är än mer motiv att se den.
Ja, får se om jag pallar. Vet redan nu att jag kommer bli jävligt upprörd och det lär väl egentligen inte ge någon ny kunskap direkt. Att det amerikanska rättssystemet är genomidiotiskt är inget nytt direkt. Första avsnittet finns ju tom på youtube så det ligger ju bara och väntar på en..
Har du förresten lyssnat på Föregångslandet i P1?
Skulle jag svimma nu skulle jag få 7 timmar och 13 minuters sömn
Niklas:
Ja, får se om jag pallar. Vet redan nu att jag kommer bli jävligt upprörd och det lär väl egentligen inte ge någon ny kunskap direkt. Att det amerikanska rättssystemet är genomidiotiskt är inget nytt direkt. Första avsnittet finns ju tom på youtube så det ligger ju bara och väntar på en..Har du förresten lyssnat på Föregångslandet i P1?
Ja en del, jag är ju en ganska slavisk P1-man.
Måste sluta med att avsluta varenda förbannade inlägg på den här sajten med två punkter. Ett jävligt sjukt beteende faktiskt.
:)/:(
Dagarna bara passerar utan att någonting händer ... nästan så att jag längtar tills skolan börjar
blä
fyfan vad nostalgi!!! sidan var sååååååååååååååå mkt snyggare förr!!! lol@nedgraderingen som skedde utseendemässigt 2011-2013 :$

saknar fotoalbumen och gästboken mest, men även antal besök på min sida i statistiken 
lol att jag hade angett jag var från sthlm, fan vad tardigt. säkert för anonymiteten, inte för att jag var ngn jävla wannabe-fjollträskare :€
Tror mitt liv håller på att spåra ut totalt..
Ska träffa person om 55 minuter och är extremt illamående. Detta känns stabilt.
Hej, idag kommer vi tillbaka till Sverige. Hade kunnat stanna här i hundra år till känner jag men en måste ju plugga också.