Aviseringar
Rensa alla

I mitt utseende just nu-tråden #2


Ämnesstartare

va varför låstes den första tråden!? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
va varför låstes den första tråden!? Rodnar

detta är en ny tråd där man uppdaterar om läget just nu fattaru väl +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

tacktack, tror skjortan är från typ maxi hehe. man är ju fancy.

Ooo vad nice. Hittade ett par supersnygga leggings där en gång som jag ville ha men hade bråttom och hann inte prova dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

Ooo vad nice. Hittade ett par supersnygga leggings där en gång som jag ville ha men hade bråttom och hann inte prova dem.

aaa enda stället jag har hittat mysiga varma flanellskjortor på tror jag, det de kallar flanell idag är ju rätt lamt annars.

hur såg leggingsen ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: 1 hårexperiment

fint 1

SKRYT INTE: 1 blåtira som egentligen inte finns

fint 2

df rqp: eru blå-tired? ahahaha

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:

aaa enda stället jag har hittat mysiga varma flanellskjortor på tror jag, det de kallar flanell idag är ju rätt lamt annars.

hur såg leggingsen ut?

Åhå så det är dit man ska. Ja. Jula har rätt bra skjortor också, köpte någon jättenice och sådär lagom tjock och ordentlig variant i vintras. Det finns typ bara herrskjortor dock så den jag har är lite stor, men du är ju längre än mig så.

De var mörkgröna tror jag och så var det typ sicksacksmönser på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

Åhå så det är dit man ska. Ja. Jula har rätt bra skjortor också, köpte någon jättenice och sådär lagom tjock och ordentlig variant i vintras. Det finns typ bara herrskjortor dock så den jag har är lite stor, men du är ju längre än mig så.

De var mörkgröna tror jag och så var det typ sicksacksmönser på dem.

min lilla stad har inte jula heller..Oskyldig men föredrar stora skjortor så nice!

urgh:

fint 1

fint 2

hahaha

tack ett tack två 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar en kläddiskussion där det är givet att man handlar plaggen på varuhus av typ allt-i-allo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

04Fzx7n.jpg

ligger i sängen hela dagen med magschmerzen. hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aj elektricitet i tarmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

urgh:
04Fzx7n.jpg
ligger i sängen hela dagen med magschmerzen. hej.

åhh tröjan ser häftig ut vad föreställer trycket egentligen + beklagar magschmerzen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: min lilla stad har inte jula heller.. men föredrar stora skjortor så nice!

Min stad har!!11! Vi drar dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE: åhh tröjan ser häftig ut vad föreställer trycket egentligen + beklagar magschmerzen

nå slags rorschach-kladd. har stulit den från frukt.
tack tack!
det värsta är att jag vill trösta mig med choklad etc, men det är sämst att äta skräpmat och godis när en har magkatarr (el dyl)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det ser ut som en mosad skalbagge. vad tycker du/ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt o se men tänkte på baphomet, denna framträdande och närmast ikoniska kulturpersonlighet


   
SvaraCitera