Aviseringar
Rensa alla

I morgon blir det.. 20 dagen i rad!


Ämnesstartare

I morgon på fredag, så blir det 20 dagen i rad jag jobbar utan vila, ingen helg vila. Utan jobbat helger med, kan ju säga till alla här att kroppen är verkligen inte som den ska..Tumme ned Hungrig konstant typ, ont i knäna känner jag nu. Någon konstig dragning i ryggen som kommer ibland då jag lyfter eller står i en viss ställning...
Men till helgen så är jag ledig tre dagar. Fre-Lör-Mån, efterlängtat så det inte finns.  Och inte fel med lite penniga som vi säger här uppeBlink


   
Citera
Ämnesetiketter

Johansson: Och inte fel med lite penniga som vi säger här uppe

I mitt huvud hör jag Eddie Meduza säga dessa ord, fruktansvärd taggning förövrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: I mitt huvud hör jag Eddie Meduza

Joo haha, bra det! Låter skönare att säga det där ordet ibland.

dazed:

 fruktansvärd taggning förövrigt.

Äsch haha, är trött skyller på det den här gången! Fan nästa gång blir det bättre taggningar Dazed kan bättra mig där!Blink


   
SvaraCitera

i övermorgon blir det mitt tjugonde sjukdygn


   
SvaraCitera

Kör bara!

Inte varit ledig sedan Valborg, en enda dag. Fast var iofs sjuk två dagar veckan efter Valborg, men men.

Cash är gidt! Skål


   
SvaraCitera

Starkt TS, starkt! Hade inte orkat med en dagjävel. 


   
SvaraCitera

En del har inget liv. Byter ut det mot jobb och pengar, grattis


   
SvaraCitera

Jag jobbar alltid.


   
SvaraCitera

Been there done that. Skall dock nämnas att mitt jobb är föga fysiskt belastande bortsett från datacentret. Men jo, man blir lite mör, framför allt i huvet kan jag tycka.


   
SvaraCitera

Macktorsken:
En del har inget liv. Byter ut det mot jobb och pengar, grattis

Tror jag ska pensionera mig när jag är 40-50 år Cool


   
SvaraCitera

mrman: Tror jag ska pensionera mig när jag är 40-50 år

Låter najs, ska vi köpa en fet båt tillsammans och bara glassa i vår tidiga pension?Cool


   
SvaraCitera

Du är så duktig! Hjärta


   
SvaraCitera

aristoteles:

Låter najs, ska vi köpa en fet båt tillsammans och bara glassa i vår tidiga pension?Cool

Visst Cool
Men jobbar man hårt när man är ung. Sparar pengarna och investerar dom väl kan man i princip vara ekonomiskt oberoende vid 40-50.


   
SvaraCitera

mrman:

Visst Cool
Men jobbar man hårt när man är ung. Sparar pengarna och investerar dom väl kan man i princip vara ekonomiskt oberoende vid 40-50.

Så sant som det är sagt!


   
SvaraCitera

mrman:

Tror jag ska pensionera mig när jag är 40-50 år Cool

Låter trist. Önskar dig inte lycka till.


   
SvaraCitera