Forumet - i need you now!

i need you now!

19010 1 66

Zerafina: Är lite i samma sits. Är inte så superkär som jag märker att du är dock Blink
Jag skulle inte riskera vänskapen om jag var du. Även om hon känner likadant och ni blir ihop så kommer ni antagligen inte vara ihop så länge. Efteråt kommer det vara svårt att gå tillbaka till det ni har nu. Ifall ni fortsätter att bara vara kompisar så kanske ni kan vara det livet ut. 
Haha, vadå är det så uppenbart?Skadeglädje Du har rätt, men vad gör man när allt man vill är att bara kyssa personen och Hålla hennes hand?

Zerafina:
Ja det märktes ju i inlägget ^^

Om du bestämmer dig för att bara vara vänner så kan du väl hålla hennes hand och pussa på kinden och pannan, kramas mycket osv ändå, men som vänner. Det verkar ju inte vara ovanligt mellan er redan
men vill ju ha mer! Vill ju ha det på.riktigt! Tycker att.antingen.kör vi allt eller Inget, fast.förstår såklart varför.du resonerar som du gör.

Spana också in:

elise999:
Det är ju upp till dig att bestämma. Om du känner att det kommer funka bra mellan er eller att ni kan fortsätta vara vänner även om hon nobbar dig är det ju inget problem att säga det. Men som sagt tar man en ganska stor risk om man inte vet säkert :/

Du kanske kan hinta lite om att du gillar henne mer än en vän, fråga om hon gillar nån osv. Då kan du kanske ta reda på om hon gillar dig med 

Zerafina:
Det är ju upp till dig att bestämma. Om du känner att det kommer funka bra mellan er eller att ni kan fortsätta vara vänner även om hon nobbar dig är det ju inget problem att säga det. Men som sagt tar man en ganska stor risk om man inte vet säkert :/

Du kanske kan hinta lite om att du gillar henne mer än en vän, fråga om hon gillar nån osv. Då kan du kanske ta reda på om hon gillar dig med 

har hintat lite, till exempel idag..H=hon, J= jag
J: Kram<3H;Puss, kram<3j;Puss<3 asså, hur ska jag klara.mig.utan dig o typ tre veckor?H; jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig osså<3 saknar ju dig redan!
Hur tolkar man det här? Blir så förvirrad.

Bell: Vill också vara kär!
samma här! har en kompis som är head over heels för en kille i min klass (hon går i klassen under mig) och det hon utstrålar är så himla härligt! och så klär hon sig extra fint de dagarna hon vet att de kommer ses och pratar om hnm som om han vore himmeln på jorden och gaah, hon blir så lycklig bara över att få en kram eller ett hej av honom, avundas, är så sjukt sött <3 hoppas på att han snappat upp på henned intresse bara <3

Detta kommer verkar weird, jag vet det men jag tycker du förtjänar att veta. Hade jag varit i ditt.ställe hade jag viljat veta det iaf.

Okej så har nu gått och varit frustrerad,osäker och olyckligt kär i tre månader. 

Du betyder otroligt mycket för mig och jag är kär i dig.

Men du är min bästa vänn. Och jag vill inte förstöra våran vänskap eller så, men vill samtidigt ha något mer. 

Jag förstår verkligen om du inte känner likadant, och om det är så.hoppas jag att det inte ska påverka våran vänskap. 

Kram<3 

Kan man skriva.nått sånt här?

En annan umare skapade en likadan tråd för ett tag sen.. Jobbigt i din sits asså.. Beror ju helt på om du vågar riskera eran vänskap om det inte går som du vill.. Det kan vara svårt för henne att vara vanlig vän med dig när hon vet att du är kär i henne.. Om hon inte vill inleda något förhållande alltså.. Men det är ju individuellt hur folk reagerar. Du känner henne bäst och vet bäst om hur hon reagerar i olika situationer.. Anpassa situationen efter hennes personlighet skulle jag säga.

elise999: Detta kommer verkar weird, jag vet det men jag tycker du förtjänar att veta. Hade jag varit i ditt.ställe hade jag viljat veta det iaf.

Okej så har nu gått och varit frustrerad,osäker och olyckligt kär i tre månader. 

Du betyder otroligt mycket för mig och jag är kär i dig.

Men du är min bästa vänn. Och jag vill inte förstöra våran vänskap eller så, men vill samtidigt ha något mer. 

Jag förstår verkligen om du inte känner likadant, och om det är så.hoppas jag att det inte ska påverka våran vänskap. 

Kram<3 

Kan man skriva.nått sånt här?

Säg att du gillar henne lite bara..  Säg inte ordet kär, det är ett stort ord.  Och gör det klart för henne att du bara vill veta vad hon tycker om saken och att du kan acceptera om hon inte gillar dig lika mycket, och att ni kan fortsätta vara vänner.. Som jag skrev i inlägget ovan.. Om hon inte känner samma sak så kan hon ta avstånd ifrån dig om hon vet att du har stora känslor för henne, och hon kanske inte är din vän på exakt samma kärleksfulla sätt som hon varit förut.. däremot att hon gillar dig lite också så kan du avslöja lite mer.

elise999:
 har hintat lite, till exempel idag..H=hon, J= jag
J: Kram<3H;Puss, kram<3j;Puss<3 asså, hur ska jag klara.mig.utan dig o typ tre veckor?H; jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig osså<3 saknar ju dig redan!
Hur tolkar man det här? Blir så förvirrad.
Det låter ju verkligen som o hon gillar dig ed ifall ho sa så...

elise999:så är det.nog, men jag vet inte om jag har mod till det...
Det är läskigt, ja. Men tror att väntan efter att ha skickat in ett sms är jättejobbig, då är det bättre med direkt respons. 
Tänk dessutom vad fint om det visar sig att dina känslor är besvarade och ni kan börja pussas direkt istället för att behöva vänta till nästa gång ni ses! 

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!:
Det är läskigt, ja. Men tror att väntan efter att ha skickat in ett sms är jättejobbig, då är det bättre med direkt respons. 
Tänk dessutom vad fint om det visar sig att dina känslor är besvarade och ni kan börja pussas direkt istället för att behöva vänta till nästa gång ni ses! 
Jo... Hm.. Ska kanske vänta tills vi ses och göra det då... Låter.iaf tänkvärt.

elise999: Okej så har nu gått och varit frustrerad osäker och olyckligt kär i tre månader. Inte nog med det så är jag kär i min bästa kompis. 

Hon är så jäkla fin att jag dör. Hon betyder otroligt mycket för mig och jag är verkligen kär i henne, no doubt. 

Men som sagt, hon är min bästa vänn. Och jag vill inte förstöra våran vänskap eller så, men vill samtidigt ha henne så bad.

Det svåra är att jag inte vet om hon är intresserad, fast jag.skulle tro det då hon och jag rör varandra riktigt mycket. (kramas, pussas på pannor,kinder osv) inget som nån av oss gör med andra kompisar. Och det känns så naturligt med henne. 

Men iaf, jag behöver era visa.ord kära medumare. Vad bör jag göra? Ska jag berätta hur jag känner? Vad skulle ni göra om ni var i min sits? Är det värt att satsa?

Kan man inte stava till vän ska man inta ha romanser, gå och lägg dig kära p12:a