Aviseringar
Rensa alla

i need you now!


Ämnesstartare

Okej så har nu gått och varit frustrerad osäker och olyckligt kär i tre månader. Inte nog med det så är jag kär i min bästa kompis. 

Hon är så jäkla fin att jag dör. Hon betyder otroligt mycket för mig och jag är verkligen kär i henne, no doubt. 

Men som sagt, hon är min bästa vänn. Och jag vill inte förstöra våran vänskap eller så, men vill samtidigt ha henne så bad.

Det svåra är att jag inte vet om hon är intresserad, fast jag.skulle tro det då hon och jag rör varandra riktigt mycket. (kramas, pussas på pannor,kinder osv) inget som nån av oss gör med andra kompisar. Och det känns så naturligt med henne. 

Men iaf, jag behöver era visa.ord kära medumare. Vad bör jag göra? Ska jag berätta hur jag känner? Vad skulle ni göra om ni var i min sits? Är det värt att satsa?


   
Citera
Ämnesstartare

aaawwwwwwHjärta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
aaawwwwwwHjärta s

Sluta awwwww;a mig.och.start helpa mig istArgRodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade sagt, vill tro att det är det bästa 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhh vet inte hur jag ska hjälpa :(( skicka in en fråga på Stöd och Svar här på sajten? kram o lycka till!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Jag hade sagt, vill tro att det är det bästa 🙂

Men ändå, tänk om det inte är besvarat och det blir skitkonstigt mellan oss.. Eller ännu värre, tänk om det är besvarat, Vi blir.ihop och efter ett tag tar det slut och vi pratar aldrig mer igenGråter


   
SvaraCitera
reben

sluta tänka på sex o va glad för du har en bra vän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
åhh vet inte hur jag ska hjälpa :(( skicka in en fråga på Stöd och Svar här på sajten? kram o lycka till!!

Det där tänkte jag inte, ska genast skicka in där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Men ändå, tänk om det inte är besvarat och det blir skitkonstigt mellan oss.. Eller ännu värre, tänk om det är besvarat, Vi blir.ihop och efter ett tag tar det slut och vi pratar aldrig mer igenGråter

Haha, ja det är ett dilemma det är klart. Jag tror jag berättade om en kompis jag var kär i på högstadiet, vi var vännen och jag sa att jag var kär och det förstörde vänskapen. Men om det är det du verkligen vill mest så tycker jag du ska säga, fast det är ju en risk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha, ja det är ett dilemma det är klart. Jag tror jag berättade om en kompis jag var kär i på högstadiet, vi var vännen och jag sa att jag var kär och det förstörde vänskapen. Men om det är det du verkligen vill mest så tycker jag du ska säga, fast det är ju en risk. 

Fast sen tänker jag så att om nån som står mig nära är kär i mig vill jag veta, även om det inte är besvarat. så att man kan tänka på hur man ska behandla personen för att inte få den att hoppas på nått..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Fast sen tänker jag så att om nån som står mig nära är kär i mig vill jag veta, även om det inte är besvarat. så att man kan tänka på hur man ska behandla personen för att inte få den att hoppas på nått..

Ja precis! Det är ju väldigt logiskt. Så om du hade velat att de berättar borde du berätta 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja precis! Det är ju väldigt logiskt. Så om du hade velat att de berättar borde du berätta 🙂 

kommer nog dö.. Men det borde vara värt det.


   
SvaraCitera
time
 time

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
http://ungdomar.se/qa/questions?keyword=kär+i+min+bästa+vän Läs här först! 

Tack, ska.läsa liteSöt


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Svåååårt. Åh, men så himla fint med kärlek. Hjärta Vill också vara kär! Hoppas sååå mycket att din kärlek är besvarad men vet ärligt talat inte vad du bör göra. Ledsen Vill bara visa mitt stöd. Följer tråden med spänning Party


   
SvaraCitera