Aviseringar
Rensa alla

i need you now!


Ämnesstartare

reben:

m tar tillbaka allt då.

nytt råd:ligg med henne först o se hur mkt hon vill pussas efteråt, via det kan du sen avgöra om det är lägligt att lämna ut ditt hjärta o fråga chans osv

du är en tjej version av dr.phil Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

m tar tillbaka allt då.

nytt råd:ligg med henne först o se hur mkt hon vill pussas efteråt, via det kan du sen avgöra om det är lägligt att lämna ut ditt hjärta o fråga chans osv

Nja... Hellre fråga direkt.

patrick bateman:

Haha, men när självförtroende är på topp!

Kommer det någonsin vara det då? Fasiken, detta suger!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Kommer det någonsin vara det då? Fasiken, detta suger!

Förhoppningsvis! Fast man vet ju aldrig, men nån dag när det är lite bättre än vanligt kanske funkar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Förhoppningsvis! Fast man vet ju aldrig, men nån dag när det är lite bättre än vanligt kanske funkar 🙂

Slutsats; lika bra med att göra det så fort som möjligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Slutsats; lika bra med att göra det så fort som möjligt...

Haha, tror det är en bra slutsats 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha, tror det är en bra slutsats :)tack,tycker jag medGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Mycket glad Håller tummarna då!


   
SvaraCitera
reben

Albanien_Mats:

du är en tjej version av dr.phil Förvirrad

m gör d enkelt för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håll oss uppdaterade. Lycka till, tjejen! Gör det som känns bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Håll oss uppdaterade. Lycka till, tjejen! Gör det som känns bäst.

Tack, ska hålla er uppdaterade!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

m gör d enkelt för mig

jag tycker att du ska byta namn till dr.reben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är lite i samma sits. Är inte så superkär som jag märker att du är dock Blink
Jag skulle inte riskera vänskapen om jag var du. Även om hon känner likadant och ni blir ihop så kommer ni antagligen inte vara ihop så länge. Efteråt kommer det vara svårt att gå tillbaka till det ni har nu. Ifall ni fortsätter att bara vara kompisar så kanske ni kan vara det livet ut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
Är lite i samma sits. Är inte så superkär som jag märker att du är dock Blink
Jag skulle inte riskera vänskapen om jag var du. Även om hon känner likadant och ni blir ihop så kommer ni antagligen inte vara ihop så länge. Efteråt kommer det vara svårt att gå tillbaka till det ni har nu. Ifall ni fortsätter att bara vara kompisar så kanske ni kan vara det livet ut. 

Haha, vadå är det så uppenbart?Skadeglädje Du har rätt, men vad gör man när allt man vill är att bara kyssa personen och Hålla hennes hand?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Ja det märktes ju i inlägget ^^

Om du bestämmer dig för att bara vara vänner så kan du väl hålla hennes hand och pussa på kinden och pannan, kramas mycket osv ändå, men som vänner. Det verkar ju inte vara ovanligt mellan er redan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Ja det märktes ju i inlägget ^^

Om du bestämmer dig för att bara vara vänner så kan du väl hålla hennes hand och pussa på kinden och pannan, kramas mycket osv ändå, men som vänner. Det verkar ju inte vara ovanligt mellan er redan

men vill ju ha mer! Vill ju ha det på.riktigt! Tycker att.antingen.kör vi allt eller Inget, fast.förstår såklart varför.du resonerar som du gör.


   
SvaraCitera