Aviseringar
Rensa alla

i skolan när man gör 1 prov


Ämnesstartare

hej

Nu har jag kommit att tänka på detta med koncentreringen när man examinerar sig i skolan. Jag vet att det är väldigt lång tid ibland och det brukar inte vara så bråttom alltid så det finns ju plats för annat. Lite små pauser där man man kan äta bullar kanske.

Senast jag gjorde detta tänkte jag på Infraröd och glodde på vakterna en stor del av tiden, och jag skakade på benen och bytte många sittställningar. Jag råkade även att märka att pojken bredvid mig lade 1 slags fokus på att kolla på mig istället för till testet.

Och jag ser att många sitter still och de verkar inte göra annat än det de kom dit för. Är det inte jobbigt? Så många timmar.

hur gör ni, umare?

ok nu kom jag på att personer brukar äta så jag vet inte om jag vill göra den här tråden. jag skrev dit det där uppe. men ok ja, ska inte fega mig


   
Citera
Ämnesstartare

brukar koncentrera mig på frågorna tänka på att jag vill ha gjort provet så snappt som möjligt och hinna klart i tid

sen tittar jag lite på andra också men jag koncentrerar mig på provet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar rita gubbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar lämna tomt papper och hänvisa till min rastafariska läggning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol på er [blush]


   
SvaraCitera
Vision

Får det jämt jättestressigt på prov för jag tänker så långsamt [sad] Vill också hinna med att äta bullar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj intressanta svar tack,,,e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just flunk it, liksom. Var inte feg. Det är coolt att misslyckas. Det är inte meningen att man ska klara sina prov, om man ej är en tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Just flunk it, liksom. Var inte feg. Det är coolt att misslyckas. Det är inte meningen att man ska klara sina prov, om man ej är en tönt.

tönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tönt

Vad menar du nu, att du är en tönt? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Vad menar du nu, att du är en tönt? :/

ja [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ja [mad]

Aha, okej. Det är helt okej att vara en tönt, bara man är medveten om det. Men för att bli en super_gangsta!! så måste man misslyckas med minst 45% av sina prov. Har man gjort färre än 50 prov totalt under de senaste fyra åren, så räcker 40% om man har bandana.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Aha, okej. Det är helt okej att vara en tönt, bara man är medveten om det. Men för att bli en super_gangsta!! så måste man misslyckas med minst 45% av sina prov. Har man gjort färre än 50 prov totalt under de senaste fyra åren, så räcker 40% om man har bandana.

sorry jag vill verkligen inte vara en sån vågar itne det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

sorry jag vill verkligen inte vara en sån vågar itne det

Att vara gangsta är inte för alla. Vissa trivs bättre som töntar, man får välja själv! Jag ville bara upplysa dig om alternativen som bjuds. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Att vara gangsta är inte för alla. Vissa trivs bättre som töntar, man får välja själv! Jag ville bara upplysa dig om alternativen som bjuds. [smile]

det finns nog fler som gillar töntar sop,m du kallar det


   
SvaraCitera