Aviseringar
Rensa alla

I taket lyser stjärnorna


Ämnesstartare

Någon mer som har sett den? Vad tyckte ni? Jag tyckte att den var en riktigt bra och fin film. Jag såg den i fredags och jag är fortfarande tagen. Den var riktigt gripande faktiskt. Se den om ni inte har gjort det.[love]


   
Citera
Ämnesetiketter

Har läst den, är mer bildad än att betala kapitalist-SF pengar för att se något som kan intas gratis.


   
SvaraCitera

Jag har läst den.


   
SvaraCitera

Tyckte filmen var söt men inte mer. Störtgrät dock en stund efter men det räknas inte eftersom jag är sån som grinar till Lejonkungen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag såg den på premiären och det var både rolig, gripande och sorlig. Trots att jag har läst boken var den mer än sevärd. Den var ju inspelad i min hemstad också! [y]


   
SvaraCitera

Tråden raderad från Forum PLUS/Film, TV och Underhållning


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Trashcan/Raderade trådar


   
SvaraCitera

Den suger säkert. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill också se den! Men det blir aldrig av [sad]


   
SvaraCitera

nellyronnstam:

Jag vill också se den! Men det blir aldrig av [sad]

Har du ofta svårt att ta tag i saker, och få de gjorda?


   
SvaraCitera

jävlgit bra film faktiskt.
klart att boken är bättre men så är det ju alltid.


   
SvaraCitera

Den var bra. Tycker den är likvärdig boken, dock lite mer gripande då man får se personernas känslor o.s.v


   
SvaraCitera

Har läst den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, den var bra. Men i början var den sådär typiskt tonårsfilm som "åh, mina bröst har inte hunnit komma än", men sedan blev den bättre och bättre, sorglig i slutet [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*ASG* Jag skulle googla filmen och jag skrev bara "i" så kom resten av titlen upp som första alternativet [crazy]


   
SvaraCitera