Aviseringar
Rensa alla

I think I'm having a relapse


Ämnesstartare

uppehåll dig, gör massa sakr och koncentrera dig på det bra som finns i livet och hur mycket du kommr ångra dig efteråt, plus att det blir skitfula ärr och alla små pissungr kommr fråga vad du har gjort där och du måste komma på lame ursäktr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

uppehåll dig, gör massa sakr och koncentrera dig på det bra som finns i livet och hur mycket du kommr ångra dig efteråt, plus att det blir skitfula ärr och alla små pissungr kommr fråga vad du har gjort där och du måste komma på lame ursäktr

idag är det extra svårt eftersom jag är sjuk och inte kan göra nåt. som tur är så har jag ingen energi att göra det just nu

finns mycket bra i livet men också mycket skit [n]

ja ärren är fan inte vackra. måste hela tiden gå runt och gömma mina armar, skäms som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja ärren är fan inte vackra. måste hela tiden gå runt och gömma mina armar, skäms som fan

jag skäms oxå, men skulle aldri ge upp linnen, ifall folk vill ta en titt than whateva

patrick bateman:

idag är det extra svårt eftersom jag är sjuk och inte kan göra nåt. som tur är så har jag ingen energi att göra det just nu

vad äru sjuk me?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

hur ska jag stoppa det från att hända?

Någon nämnde det tidigare, men fokus på annat. Har du någon favoritfilm? Titta på den. Titta på roliga saker, skratta!

patrick bateman:

de vågar jag inte slänga. jag vill men det är svårt

Har du ingen som kan slänga de åt dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

jag skäms oxå, men skulle aldri ge upp linnen, ifall folk vill ta en titt than whateva

det är starkt. klarar inte jag av iaf men jag gillar att ha tröjor på mig så det är ingte direkt problem förutom när det är skitvarmt ute

BadAssLezbo:

vad äru sjuk me?

haha inget speciellt. har bara lite feber osv. är ite illamående också

Rådjuret:

Någon nämnde det tidigare, men fokus på annat. Har du någon favoritfilm? Titta på den. Titta på roliga saker, skratta!

haha jag är filmnörd som tur är. har typ ett imperium med film hemma så finns alltid nåt att se. dock har jag många deppiga filmer och de hjälper inte [n]

Rådjuret:

Har du ingen som kan slänga de åt dig?

njaee inte direkt för ingen vet att jag har dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det är starkt. klarar inte jag av iaf men jag gillar att ha tröjor på mig så det är ingte direkt problem förutom när det är skitvarmt ute

move to alaska[crazy]

patrick bateman:

haha inget speciellt. har bara lite feber osv. är ite illamående också

ah kej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träna eller spring= > helt okej substitut vid självdestruktivitet :E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

move to alaska

hahaha helst inte. är lite rädd också för alaska efter att ha sett 30 days of night. de har 30 dar där under vintern helt utan sol

BadAssLezbo:

ah kej

[smile]

farbror gugge:

träna eller spring= > helt okej substitut vid självdestruktivitet :E

jag är ofta ute och springer. det hjälper. borde nog träna också men är lat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahaha helst inte. är lite rädd också för alaska efter att ha sett 30 days of night. de har 30 dar där under vintern helt utan sol

r rädd för biologi pga zombiefilm[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

r rädd för biologi pga zombiefilm

haha inget fel med det

vilken film var det??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vilken film var det??

kommr nt ihåg, bara att dn va leski å aaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

kommr nt ihåg, bara att dn va leski å aaaa

okok coolt

undrar om jag har sett den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

okok coolt

undrar om jag har sett den

okj


   
SvaraCitera