Aviseringar
Rensa alla

i utomlands..


Ämnesstartare

sicilianmind:

....... .... . . . ....

aldrig förr sett lika många killar som säger "hi bjutiföl..." till random tjejer som i italien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

aldrig förr sett lika många killar som säger "hi bjutiföl..." till random tjejer som i italien

sen säger dom ciao bella ragazze, tror du italienare kan engelska eller? höga förhoppningar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom tror sverige är slovakien


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick höra utomlands att jag hade "beautiful eyes" blev gladd Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: sen säger dom ciao bella ragazze, tror du italienare kan engelska eller? höga förhoppningar..

det kom en svart kille i italien och sa till min blonda svenska vän "jo look laik mai sistah"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

det kom en svart kille i italien och sa till min blonda svenska vän "jo look laik mai sistah"

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

Galen

spanien har dock varit värst... då skrek dom kränkande saker på spanska som betydde blondinhora kom och knulla med mig :/
t.om värre än afrika och sydamerika wööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev kallad för hora på ngn flygplats för att jag reste med en ljus kille och var unmarried dessutom Rodnar jättecharmigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

spanien har dock varit värst... då skrek dom kränkande saker på spanska som betydde blondinhora kom och knulla med mig :/
t.om värre än afrika och sydamerika wööö

haha lol besökte ni en bögklubb? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: haha lol besökte ni en bögklubb?

nej.. dom skrek så till tjejerna när vi väntade på tåget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är väldigt akward att bli raggad på utomlands för oftast är mina föräldrar med mig. En kille när vi var på stranden började träna framför oss (för att impa på mig) där jag låg och solade och sen skulle han också bada när jag skulle bada även fast att det var en strand för turister och han följde efter mig typ överallt den dan på stranden utan att prata med mig O.o. Sen var det en creepy gubbe som ville att jag och min syster skulle stanna och bo med honom.... Mycket visslingar och bilar som tutar inte speciellt kul när föräldrarna är med... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Tycker det är väldigt akward att bli raggad på utomlands för oftast är mina föräldrar med mig. En kille när vi var på stranden började träna framför oss (för att impa på mig) där jag låg och solade och sen skulle han också bada när jag skulle bada även fast att det var en strand för turister och han följde efter mig typ överallt den dan på stranden utan att prata med mig O.o. Sen var det en creepy gubbe som ville att jag och min syster skulle stanna och bo med honom.... Mycket visslingar och bilar som tutar inte speciellt kul när föräldrarna är med... 🙁

vfr händer detta aldrig mig? ärligt? vill också ha snubbar som tränar framför mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: vfr händer detta aldrig mig? ärligt? vill också ha snubbar som tränar framför mig

HAHA, jag kunde inte klaga. Blink Men det blev fett akward för mina föräldrar märkte det och drev med mig jätte mycket den dan och sen var det ett gammalt par bredvid oss som blev jätte förvånade för han hängde just där hela tiden men började skratta och snacka när dem såg att han tränade för mig för han var ju inte direkt diskret heller Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

italien är hemskt. vi har sommarhus där och grannarna är svenskar, brukar umgås med granntjejen och hennes tjejpolare. när vi är ute och festar på piazzan så kommer snubbarna fram och köper rosor åt dom, sedan när vi gått hem så går de upp till våran lägenhet och står utanför och ropar deras namn klockan tre  på natten.

de får aldrig ngt, HEHEHEHE.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig kränkt här?


   
SvaraCitera