Aviseringar
Rensa alla

I valet och kvalet..


Ämnesstartare

Kortfattat:
*Kille tycker om fin tjej
*Tjej tycker om kille men är rädd för att såra honom för att hon inte är säker på om hon är redo för något nytt. Med andra ord, hon vill leva singellivet ett tag till.

Vad gör?
Drömma och glömma eller vänta och hoppas?
Om man väntar och hoppas, vilken taktik är bäst enligt just dig?
Att fortsätta umgås och prata som nu med risk för kompisfälla eller ta mer distans och inte hålla kontakten så mycket?

Läget just nu:
Killen har bett om lite utrymme för att tänka hur han vill fortsätta med det hela, men det har gått käppar i tankeverket.


   
Citera
Ämnesstartare

Glöm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Glöm

Är också inne på det spåret. Men hon tjatar som FAN om att vi ska fortsätta umgås och prata. Fattar ingenting och hon ger inga konkreta svar varför heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

en hon tjatar som FAN om att vi ska fortsätta umgås och prata

hon ser dig som vän då. kommer alltid göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att tjejer är dumma i huvudet, hon vill ha dig som hennes lilla vovve... bekräftelse är viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

hon vill ha dig som hennes lilla vovve...

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du klarar av att umgås "kravlöst" med henne, så kör på det och låt de ta tid.

Vill du absolut ha en relation och känna att hon är "din" och hela det där tjafset, så är det nog lättare att fly än illa fäkta, eftersom hon inte verkar kunna erbjuda några löften om en gemensam framtid.

Annars så kan ni göra på någon typ av öppet förhållande och se hur det känns. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

För att tjejer är dumma i huvudet, hon vill ha dig som hennes lilla vovve... bekräftelse är viktigt

Jag har frågat henne om hon inte skulle tycka det hade känts konstigt att umgås med någon som vill ha mer och då har hon sagt nej. Okej att man vill ha bekräftelse men hur kul är det att ha en efterhängsen typ efter sig? Kommer bara sluta illa känns det som.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Om du klarar av att umgås "kravlöst" med henne, så kör på det och låt de ta tid.

Har uppfattat det som att hon inte vill det heller. Åtminstone inte ännu eftersom att vi inte känner varandra så bra än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Kommer bara sluta illa känns det som.

yes, sluta medan ni fortfarande inte har haft ett stort gräl[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

yes, sluta medan ni fortfarande inte har haft ett stort gräl[y]

Har vi redan haft... därför jag sitter här nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Har vi redan haft... därför jag sitter här nu.

känns ganska kärvt om ni haft relationsbråk utan att ens varit tsm.

du kan bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Har uppfattat det som att hon inte vill det heller. Åtminstone inte ännu eftersom att vi inte känner varandra så bra än.

Ah, men då kanske det är bäst att bara vänta och låta det gå som det går. Om du inte tycker att det blir för jobbigt om det blir ingenting, då är det säkrast att sticka så fort som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

känns ganska kärvt om ni haft relationsbråk utan att ens varit tsm.

du kan bättre.

Det kan jag hålla med om. Som tur är så är det iallafall inte jag som strular till det hela. Har en benägenhet att råka ut för såna tjejer.

Nintendo:

då är det säkrast att sticka så fort som möjligt.

Känner också det. Är bara så trött på att ta till flykt alltid. Ska man aldrig lyckas omvända kärlek till vänskap?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Har en benägenhet att råka ut för såna tjejer.

börja ragga på kth:are, mindre SU:are [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

börja ragga på kth:are, mindre SU:are [no-no]

Haha, been there done that. De är bara freaky! [wink]


   
SvaraCitera