Aviseringar
Rensa alla

I vilken ålder var du när du för första gången kom i kontakt med porr?


Ämnesstartare

Ni får jättegärna beskriva hur det var!..

Jag var 9 år nånting och skolkade för första gången.. Var ej ensam om detta, vi var 3st som hade kommit överens om det just den dagen.. Väl hemma hos en utav oss hittade vi ett VHS-fodral med kassett i.. Omslaget var utskrivet på ett A4 på svartvitt amatöraktigt vis och tejpat fast.. Sådana minnen! 

Hur som helst, vi körde in bandet i videospelaren, höjde volymen... Och satt som klistrade i soffan hela 20min, därefter kom snubbens farsa hem för lunch och vi hann stänga av.. Haha!! Han sa aldrig nåt men borde ju ha fattat när bandet fortfarande satt i.. har sånt jävla minne från detta pga hade råbonge i flera timmar efter.. Jävligt lärorik dag det där!! Allt fall på plats på nåt vis..


   
Citera
Ämnesstartare

Ojdå, tog för givet att alla vid 15 års ålder har sett.. 🙁 

Jävla skit.. Tänk er att svarsalternativet "Annan ålder, nämligen:" finns där också! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var elva år och gick förbi en snubbe som bodde i radhus eller nåt och satt å runkade till porrfilm...hans fru kom in sen och då bytte han snabbt som fan till nåt matlagningsprogram! Minns det som igårMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5-10 år (tjej

Det var barnkalas hos min kompis och vi skulle såklart in och snoka i hennes styvbrors rum.  Uppochnedvända spelkort på en byrå  visade sig  innehålla  fotografier av nakna tjejer med särade ben istället för spelkort när man vände på dem. Vi fnissade och förstod sen inte varför någon ville ha en kortlek som det inte gick att spela med. Vi  bestämde oss för att gå ned till köket och ge dem till hennes mamma för att fråga henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Jag var elva år och gick förbi en snubbe som bodde i radhus eller nåt och satt å runkade till porrfilm...hans fru kom in sen och då bytte han snabbt som fan till nåt matlagningsprogram! Minns det som igårMycket glad

Hahaha!! Mycket glad


   
SvaraCitera
kachin

isola: Vi  bestämde oss för att gå ned till köket och ge dem till hennes mamma för att fråga henne.

Mycket gladHjärta
vad sa hon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Mycket gladHjärta
vad sa hon?

Vi fick nog inget riktigt svar av henne men jag tror att hon tog hand om korten iaf haha


   
SvaraCitera
kachin

Tumme upp

vet faktiskt inte när jag kom i kontakt med porr första gången
gissar på mellan 10-15, såg väl säkert nåt barnförbjudet innan 10 men det förstod man ju inte vad det var.


   
SvaraCitera

10, sökte på "porr" på you tube Tardig

Vette fan vad jag hittade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: 10-15 år (kille)

Någon sommar i mellanstadiet skulle jag och mina två partners in crime vid denna tid göra om en trång jävel till lekstuga till vårt "tillhåll" där vi skulle förvara våra energidrycksflak, serietidningar osv samt spela poker om tjugolappar och skrapa femmanlotter.

 I samband med detta projekt cyklade vi till den lokala tippen på hålan jag då bodde i för att leta efter diverse spännande artifakter som kunde finnas där och kunde göra ett utmärkt komplement till detta högkvarter av rang. I en container för tidningar som vi vittjade efter tidningar med vapen i samt Kalle Ankaäventyr så stötte vi plötsligt på ett par nummer av tidningen "Lektyr" samt ett nummer av Hustler från tidigt 90-tal, den sistnämnda tog vi under rejält smusslande former med oss "hem" till stugan.

Tidningen studerades noggrant av mig och en vän vi kan kalla H medan vännen B ställde sig mer avvaktande inför den. Minns särskilt hur vi halvt skrämdes. halvt attraherades av en bild på en blond kvinnlig förmåga som särade på benen och exponerade hela härligheten likt en öppen portal till en annan värld, detta liknande inget vi sett tidigare så ögonen spärrades upp ganska rejält.

Porr i videoform såg jag först någon i början på sjuan då en vän vi kan kalla W en dag i skolan med något högtidligt i rösten förklarade att han hade något att visa mig, så vi lämnade den lokala utbildningsinstutionen och begav oss till hans lägenhet där han gömt undan en dvdskiva han under oklara omständigheter kommit över, denna beskådade vi lite lätt besvärat så som unga pojkar som knappt lärt känna varandra gör när dom glor på porr ihop i en förälders vardagsrum. Jag minns att det talades tyska och att jag förfärades över scenografin i filmen.

Sällan har jag skrivit ett så ambitiöst inlägg men man väljer sina tillfällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: 10-15 år (kille)

Tror jag, men kan ha varit 8-9 också. Sökte på nätet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förövrigt röstade jag på 10-15 tjej så din statistik är fuckad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kille i min klass satt och kollade på det med ett par andra killar, tror jag var bakom dom och plugga som den hurtiga tjej jag är. De tittade bak och såg att jag var där, så en av killarna gav mig mobilen och ba "fett najs elle va sägeru??? Mycket glad". Var ca 12 år gammal, blev aprädd hahahhaaha..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var väl 10 tror jag. Var med i Skogsmulle och under en vandring hittade vi ett gäng tidningar i en container. Vi bläddrade fascinerat i några minuter tills dess att vår ledare kom och ryckte dem från oss. Oklart om han kastade dem eller smög dem med in i sitt tält.

Första gången jag kom i kontakt med porrfilm var någon månad senare när en kompis storebror tryckte igång en rulle med två sladdriga pensionärer. Det var inte lika härligt.


   
SvaraCitera