Aviseringar
Rensa alla

I vilken ålder vill du vara för evigt?


Åtta

Sonya:

26-30 (Du röstade på detta alternativ)

Tror att det är en rätt bra tid. Man har förhoppningsvis hunnit avsluta en rätt tråkig tid i sitt liv (studielivet), men samtidigt troligtvis inte hunnit påbörja en ny (föräldralivet). Med ännu lite mer tur har man listat ut vad man vill hålla på med, och hunnit komma igång med en karriär.


   
SvaraCitera

med andra ord inte lång tid kvar innan det börjar gå åt andra hållet. så mycket tid slösad hitintills.


   
SvaraCitera

Sonya:

14-16 (Du röstade på detta alternativ)

ballast3, man kan göra dumma saker o sen bara skylla på "MEN JAG ÄR JU BARA 1 STACKARS FJORTIZ" [smile][smile]


   
SvaraCitera

Sonya:

17 (Du röstade på detta alternativ)

Haha, bara jag som röstat 17 [cool] det är en bra ålder... tror fan jag fastnade där.


   
SvaraCitera

Sonya:

26-30 (Du röstade på detta alternativ)

Mitt liv suger tyvärr ganska hårt i nuläget, annars hade jag svarat 20-25.


   
SvaraCitera

Vill aldrig vara någon ålder förevigt.


   
SvaraCitera
mynona

Sonya:

11-13

Ungefär. Förutsatt att omgivning och livssituation etc kvarstod, förstås: man var tillräckligt stor för att ha blivit en egen individ, och tillräckligt liten för att ännu inte blivit depressiv. Ser inga fördelar med att bli äldre egentligen. Man var glad och bekymmerslös och tänkte bara på att vara lycklig för stunden.


   
SvaraCitera

Sonya:

måste välja vilken ålder som du skulle förbli för alltid

Jag är inte särskilt förjust i en specifik ålder, men det finns perioder i mitt liv, olika händelser, som jag hade velat stanna i om jag hade kunnat. Eller i alla fall föreviga på ett sätt mer än med bara minnen och bilder.

Däremot finns inte det alternativ jag tycker bäst om - nämligen 20-30. Är man någonstans mellan 20 och 30 så är man varken för gammal eller för ung för en massa saker.

[love]


   
SvaraCitera

Sonya:

20-25 (Du röstade på detta alternativ)

21 tror jag.
För att man fortfarande kommer undan med att inte gjort något med sitt liv än.


   
SvaraCitera

Sonya:

20-25 (Du röstade på detta alternativ)

Detta eller -10.

Budolicious:

För att man fortfarande kommer undan med att inte gjort något med sitt liv än.

Det var det klokaste jag läst idag! Så rätt tyvärr.


   
SvaraCitera