Aviseringar
Rensa alla

I vilken trosa ansamlas mest bajs?


Ämnesstartare

1. haga-trosor-av-bomull-i-4-st.jpg

2. Soire_G-string_Bak.jpg

Här är min teori:  remsan på stringtrosan ligger tätt intill anus och blockerar det kvarlämnade bajset efter toabesök från att sprida sig, de andra trosorna blockerar ej där och skinkorna hjälper till att arbeta bajset utåt så att säga när kroppen rör sig framåt..................... Det hamnar mest bajs i trosa nr 1. 

Vad tror ni? Förklara hur ni tänker!!

Högst intressant ämne detta måste jag medge. 


   
Citera
mens
 mens

Nu måste jag nog kanske rösta på den vanliga, om det gäller mängden bajs som kan ansamlas. Men om det gäller vilken som lättast får bajs på sig är det ju stringen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Nu måste jag nog kanske rösta på den vanliga, om det gäller mängden bajs som kan ansamlas. Men om det gäller vilken som lättast får bajs på sig är det ju stringen. 

mmmmmm nu förstår du!!! braaaaa 


   
SvaraCitera

trosa nr3 S3ONs ögon när han läser sin egen tråd


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

mmmmmm nu förstår du!!! braaaaa 

men det var ju inte det vi diskuterade! man brukar ju ej bajsa ned sig som en unge utan kommer det bajs så är det ju bara lite och då kommer det på remsan Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

men det var ju inte det vi diskuterade! man brukar ju ej bajsa ned sig som en unge utan kommer det bajs så är det ju bara lite och då kommer det på remsan Arg

Det lilla som kommer syns fortfarande bättre på den vanliga trosan!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att vara säker bör man bära båda samtidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör jag.


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Det lilla som kommer syns fortfarande bättre på den vanliga trosan!! 

det lilla stannar nog runt analen då Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

det lilla stannar nog runt analen då Arg

NEJ, svetten löser upp avföringen.. därefter rör den sig utåt med rörelser från skinkorna och små hårstrån. Glad  


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

NEJ, svetten löser upp avföringen.. därefter rör den sig utåt med rörelser från skinkorna och små hårstrån. Glad  

någonting som ligger alldeles dikt an får det ju först så det som annars kanske skulle svettats ut eller fastna runt analen sugs upp av tyget på stringen


   
SvaraCitera
mens
 mens

hashtagonsdagskvällsnöje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

någonting som ligger alldeles dikt an får det ju först så det som annars kanske skulle svettats ut eller fastna runt analen sugs upp av tyget på stringen

Ja, men om stringen inte finns där, då når en större och mer synlig mängd de andra trosorna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dvs, det är en mkt bra idé att bära båda trosorna i vardagen, om en räds för att rester av avföring hamnar insmetat i tyget och blottar eder ohygieniska ovanor efter toalettbesök. 

aristoteles:
För att vara säker bör man bära båda samtidigt.

Bra där, herr kamel!


   
SvaraCitera
Smilen

S3ON: trosa nr 1 (vanlig trosa typ)

Där får den plats.


   
SvaraCitera