Aviseringar
Rensa alla

I want to believe


Ämnesstartare

Tror du på aliens? Eftersom att universum är så ofantligt stort med så många planeter och solsystem, borde det finnas liv på något annat ställe än Tellus.

Jag har tänkt på det här under många jordsnurr kring solen och vill nu höra vad UM-folket tänker


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

sett älgar på skånes djurpark


   
SvaraCitera

hade en invandrarkompis på lågstadiet som frågade flera gånger om jag hade sett filmen Älgen. jag fattade aldrig vad han menade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar Älgen-filmerna


   
SvaraCitera

Jag tror på älgens..rättigheter! "älgarna demonstrerar, älgarna har fått nog, älgarna vill ha trygghet, här i sin egen skog aoooo!" 


   
SvaraCitera
Draug

finns säkerligen liv någonstans i universum. Men vet inte vad jag ska tro gällande rymdvarelser. skulle nog Behöva bli bortförd för att tro på deras existens. Är övertygad om att det finns krafter på jorden och i universum som vi människor bara kan föreställa oss att förstå. Men just aliens e jag tveksam till även om det inte e omöjligt. De kanske hoovrar över oss just nu och iakttar våra dumheter, vem vet Glad


   
SvaraCitera

Svårt att säga. Att universum är oändligt stort implicerar inte nödvändigtvis att det är fullt av liv. Vi vet inget om sannolikheten. Den kanske är väldigt låg.


   
SvaraCitera

nej. dock tror jag på spöken.


   
SvaraCitera
b1son

tror på veganer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:
nej. dock tror jag på spöken.

hur definierar du spöke

böghög:
tror på veganer

det är väl ingen som påstår att veganer inte existerar


   
SvaraCitera

Mm 🙂


   
SvaraCitera
b1son

Rövburgare Kung: det är väl ingen som påstår att veganer inte existerar

från vega


   
SvaraCitera

med tanke på att det finns micro-organismer på mars så utgör det en potential att dom fortfarande utvecklas men att det finns gröna gubbar med antenner är sannolikheten 0.001% om inte hawkings teori om multipla dimensioner existerar du finns det blöjor med ögon som anusar så jag skulle säga JA


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:
Jag tror på älgens..rättigheter! "älgarna demonstrerar, älgarna har fått nog, älgarna vill ha trygghet, här i sin egen skog aoooo!" 

Så jävla tung sång xD


   
SvaraCitera

Diamond:

Så jävla tung sång xD

Jarrå! 😀


   
SvaraCitera