Aviseringar
Rensa alla

Ibland blir man för pushig och på.


Ämnesstartare

Ibland så kan jag bli väldigt pushig och väldigt på när jag faller för någon, inte så att jag vill men mina tankar blir lite vridna och nu när jag är i denna period där jag börjar bli sådan så behöver jag få tips om vad man absolut inte ska göra för att skrämma iväg personen.

Jag tror inte han är så lättskrämd faktiskt men jag tar hellre det säkra före det osäkra.

Vad jag vill göra är att ni kommer på situationer då ni gillat någon som gillat eller eller kanske inte gillat personen som gillat er och berättar vad denne person gjorde för att ändra er åsikt om denna person.

T.ex. så träffade jag en kille som var rätt trevlig, helt plötsligt började han snacka om sin kuk - Efter det kunde jag verkligen inte stå ut med personen. (Det är okay att tala om sitt könsorgan när man är i ett visst stadie i sin relation, men när man precis börjat träffas och inte haft sex så nej)

- Träffade en som var otroligt trevlig och mysig men efter andra dejten så började personen att räkna upp alla fel som jag inte kunde se men när personen hade tryckt ned sig själv så mycket framför mig så kunde jag lixom inte attraheras utav denne på samma sätt. (Det är okay att tala om sina osäkerheter, dock inte så tidigt och inte alla på en gång)

Jag är en person som gör sådana grejjer också, därför vill jag gärna att ni radar upp sådana situationer när er bild om en person vänt.


   
Citera
Ämnesstartare

Violine:

Vad jag vill göra är att ni kommer på situationer då ni gillat någon som gillat eller eller kanske inte gillat personen som gillat er

VA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

VA?

Helt enkelt då något personen sagt/gjort har ändrat hela er bild utav personen.

Även om ni gillat en person så mycket och visat så pass mycket intresse att ni helt enkelt inte klarade av personens pushighet och därför förlorat intresset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle nog bara må bra av en på:ig tjej just nu. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag är en person som gör sådana grejjer också, därför vill jag gärna att ni radar upp sådana situationer när er bild om en person vänt.

Till det negativa då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Helt enkelt då något personen sagt/gjort har ändrat hela er bild utav personen.

Även om ni gillat en person så mycket och visat så pass mycket intresse att ni helt enkelt inte klarade av personens pushighet och därför förlorat intresset.

Typ fis inte, så klarar du dig nog. Du behöver inte göra mer än att se bra ut om du är tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag är en person som gör sådana grejjer också, därför vill jag gärna att ni radar upp sådana situationer när er bild om en person vänt.

Jag dejtar aldrig.[sad][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Till det negativa då?

Ja det är vad jag är ute efter men man får gärna skriva motsatta situationer om man vill det.

schism:

Typ fis inte, så klarar du dig nog. Du behöver inte göra mer än att se bra ut om du är tjej.

Jag skrämde iväg killen jag föll för sist. Berättade mina känslor för tidigt och ringde lite för ofta.

fullochglad:

Jag dejtar aldrig.[sad][crazy]

Jag dejtar inte just nu heller... Men alltså du vet när man är i jättebörjan utav något, när det inte har en titel mer än "på G" eller vad man nu ska kalla det... Kan vara känsliga tider.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag skrämde iväg killen jag föll för sist. Berättade mina känslor för tidigt och ringde lite för ofta.

Okej, du verkar vara lite klängig. Var inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Okej, du verkar vara lite klängig. Var inte det.

Yes, that's what I am. - Jag är medveten om det men inte när det väl gäller.

Behöver släppa det - Hur gör man det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag dejtar inte just nu heller... Men alltså du vet när man är i jättebörjan utav något, när det inte har en titel mer än "på G" eller vad man nu ska kalla det... Kan vara känsliga tider.

Jo jag vet men går aldrig så långt ens.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Behöver släppa det - Hur gör man det?

Försök att ta reda på varför du är klängig, du kanske tror instinktivt att du förlorar killen om du inte är på hela tiden? Du kanske tror att visa endast lite intresse inte räcker för att killen kanske är dålig på att tyda dina signaler?

Hitta på ett sätt att sansa dig och påminn dig själv att du minskar dina chanser till att behålla killen om du visar överdrivet mycket intresse eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Yes, that's what I am. - Jag är medveten om det men inte när det väl gäller.

Skulle du tappa intresset om en kille förklarade för dig hur han fungerar, om han t.ex hade exakt samma problem som du har (pushig och för på), men att det är en övergående fas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Skulle du tappa intresset om en kille förklarade för dig hur han fungerar

Alltså nej, jag har träffat personer som har berättat om hur de fungerar men de har gjort det i lagom doser, slänger du upp hela handboken om hur johan fungerar på en gång så vill ingen läsa den men om du läser upp ett kapitell i taget så finns det nog många som blir intresserade.

KamikazeTomten:

om han t.ex hade exakt samma problem som du har (pushig och för på), men att det är en övergående fas?

Aha du menade så... Jag orkar inte ta bort det översta för jag tyckte det var så fint skrivet. 😛

Nemen alltså... Nej jag skulle väl inte göra det, men jag vill inte att han ska veta det för jag tänker inte vara sådan. 😛

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Barnflod:

Skulle nog bara må bra av en på:ig tjej just nu. [party]

Skulle du verkligen det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Skulle du verkligen det?

Det vore åtminstone en skön kontrast till det tomma liv jag lever nu. Blir det för mycket (då ska hon vara riktigt energisk!) så får jag väl helt enkelt säga till henne?


   
SvaraCitera