Aviseringar
Rensa alla

ibland får jag lust att


Ämnesstartare

bara pressa tänderna emot varandra så hårt det bara går, skulle va så skönt. är typ rastlös i käkarna eller nåt

men jag vågar aldrig göra det för jag tänker att tänderna kan gå sönder om man pressar för hårt...... kan dom det? [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Gör det nu mmmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Gör det nu mmmmmm

[sad][sad]

alltså jag vågar ju pressa lite
men vill ta i allt jag har [cry]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

[sad][sad]

alltså jag vågar ju pressa lite
men vill ta i allt jag har [cry]

Gör det! Dom pallar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte dom kan det, brukar pressa ihop min tänder ashårt när jag sover(ibland vaken när jag är väldigt trött också) och dom är som vanligt[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rekommenderar inte att göra det.. testade precis
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Gör det! Dom pallar!

är du säker??? för när man ser folk på tv/film som gör något som gör ont etc får dom ju alltid bita på något.... [sad]


   
SvaraCitera

gör det för ofta, brukade göra det i sömnen när jag var yngre typ hela tiden och nu har jag cpkäkar som knakar [smile]

fast du kan nog göra det nån gång om du får ryck, ja gjorde det konstant i flera år under sömnen, och sen när jag blev äldre pga stress och dålig psykisk hälsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

rekommenderar inte att göra det.. testade precis

[cry]

kebu12:

tror inte dom kan det, brukar pressa ihop min tänder ashårt när jag sover(ibland vaken när jag är väldigt trött också) och dom är som vanligt[crazy]

aa pressar och gnisslar också lite i sömnen och när jag är stressad, har fått lite slitskador pga det [blush]
men nu handlar det ju om en kort stund liksom, kanske går då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aa pressar och gnisslar också lite i sömnen och när jag är stressad, har fått lite slitskador pga det [blush]
men nu handlar det ju om en kort stund liksom, kanske går då

jag gnisslar seriöst asmycket när jag sover, folk som hör tycker mina tänder borde vara helt döda[shake] men det märks ingenting på dom. kanske för jag dricker så mycket mjölk[crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

är du säker??? för när man ser folk på tv/film som gör något som gör ont etc får dom ju alltid bita på något.... [sad]

Ja! Har gjort det asmånga gånger! Ingen fara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jag gnisslar seriöst asmycket när jag sover

din pojkvän vågar med andra ord inte stoppa in sin penis i din mun när du sover?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja! Har gjort det asmånga gånger! Ingen fara!

pressar lite nu.. mmmmm skönt [love]

och när visdomständerna känner för att tränga fram lite till är det jätteskönt att tugga på något segt [love]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

pressar lite nu.. mmmmm skönt [love]

och när visdomständerna känner för att tränga fram lite till är det jätteskönt att tugga på något segt [love]

Pressa hårdare raring, det kommer att funka, [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

din pojkvän vågar med andra ord inte stoppa in sin penis i din mun när du sover?[wink]

lärde mig gnissla när jag satt fängelse[cute]


   
SvaraCitera