Aviseringar
Rensa alla

Ibland känner man sig lite extra ensam...


Ämnesstartare

Myksa:

Kanske skulle en massa läskiga saker hända igen? Det var läskigt på riktigt, att inte veta liksom. [cry]

[sad]obehagligt

Myksa:

Ja precis. [smile]
Nu återstår bara att göra bägge sakerna samtidigt. [cheers]

Ja, fast man vill ju inte bli åksjuk när man sexar. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, fast man vill ju inte bli åksjuk när man sexar. [blush]

Men det är ju en dröm, ingen åksjuka där inte. [party]
Fast i de drömmar jag flugit så har det varit väldigt ansträngande. Får koncentrera mig mycket liksom. Som att ha sex och lösa korsord samtidigt - blir inte så bra...
(Inte att jag provat men ändå.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men det är ju en dröm, ingen åksjuka där inte. [party]

[party][party]

Myksa:

Som att ha sex och lösa korsord samtidigt - blir inte så bra...
(Inte att jag provat men ändå.)

Näh, det blir nog ej så bra. Fast kanske om man kör barnkorsordet och har en halvtrött partner som inte märker någonting.
Fast ne, sådant sex vill man ju inte ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Näh, det blir nog ej så bra. Fast kanske om man kör barnkorsordet och har en halvtrött partner som inte märker någonting.
Fast ne, sådant sex vill man ju inte ha.

Ska nog gå och sova nu... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ska nog gå och sova nu... [ops]

[blush][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lena Handén är väl alltid ledig för en dejt?[cute]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Man bäddar ned sig med en disneyfilm.

+ en kopp te och nybakta bullar. [love]


   
SvaraCitera
mynona

Läs Kalle Anka och drick varm chocklad och låtsas att du är liten för en stund. Då var allt enkelt och okomplicerat och man önskade sig inget mer märkvärdigt än godis för att bli nöjd.


   
SvaraCitera

Chatroulette.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Vad ska man göra när man känner sig så ensam oälskad?

Touch yourself!
nej men allvarligt, vissa gånger mår man dåligt (i know the feeling) och kan inte förklara varför.
Min bästa bot på det hela är att låta det kännas ensamt och öde, känslorna försvinner med tiden och om de inte skulle göra det så hitta på något.
Pro-tip: ledsam musik hjälper


   
SvaraCitera

Naw, inte fått knulla på en vecka? Du vet inte vad det innebär att vara ensam, så GTFO.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är aldrig ensam, Jesus är med dig! :D:D:D:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar tänka att det alltid finns en ninja som skyddar mig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Naw, inte fått knulla på en vecka? Du vet inte vad det innebär att vara ensam, så GTFO.

Humm... Nu har jag ju inte samma känsloläge som då, men mer typ... Obefintligt sexliv sen ett halvår tillbaka, min exfästmö ska gifta sig, mitt ex som dumpade mig för en månad sedan har ny pojkvän, min bästis var jätteförbannad på mig, har inte så mycket IRL-vänner annat än henne och Axel som bor 3 timmar bort och jag fick just reda på att en eventuell dejt blivit inställd. Plus att jag hade feber. Hade faktiskt skäl att inte känna mig på top.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man sätter sig i fönstret, sätter igång en pepp/depp-låt och tänder en cigarett. Framhäver sin prettosida och fantiserar om att det blir bättre.


   
SvaraCitera