Aviseringar
Rensa alla

ICA Emporia


Ämnesstartare

Gå inte dit, har inte varit med om sämre service. De pratar skit om kunder, oseriösa och kan inte ens hälsa om man tittar åt deras håll. Jag har satt min sista potatis där kan jag säga. 


   
Citera

Gissar på att du gjort något dåligt, dem gillar inte dig och du är nu ledsen över det


   
SvaraCitera

Alla Ica butiker pratar skit om kunder, om dom är skit mot personalen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Gissar på att du gjort något dåligt, dem gillar inte dig och du är nu ledsen över det

om du anser att säga hej är något dåligt så har jag det. Men jag anser inte att det är dåligt att säga hej till någon. 


   
SvaraCitera
Hando

Gör ett inlägg på deras Facebook-sida istället.
De lär bry sig mer än vi.


   
SvaraCitera

Gillar för min del inte att handla där de som jobbar är läskiga Gråter

men har aldrig varit i den affären du pratar om så har ingen aning om hur de är där men nu blir jag ju lite nyfiken och känner mig lite lockad att åka dit nån gång och se den där konstiga personalen du pratar om, så din varning lyckades nog inte särskilt bra på mig haha, blev istället snarare sugen på att handla där nån gång för att kolla om personalen är knäpp


   
SvaraCitera

Hur vet du att de pratar skit om kunder?


   
SvaraCitera

happ ok då vet vi, vetefan vart de ligger ens


   
SvaraCitera

handendärnissen:
happ ok då vet vi, vetefan vart de ligger ens

Trodde det låg i Malmö men blev tveksam nu liksom gör det ens det


   
SvaraCitera

HashtagLame:
Hur vet du att de pratar skit om kunder?

Med egen erfarenhet då jag har praoat på Ica så vet jag. Finns även foton på kända snattare i vissa butiker även att det strider mot svensk lag att hänga ut människor. 🙂


   
SvaraCitera

handendärnissen:
happ ok då vet vi, vetefan vart de ligger ens

emporia ligger i malmö 


   
SvaraCitera

25Åring:

emporia ligger i malmö 

Mycket gladyeeeeeeyy jag hade rääätttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD Mycket glad


   
SvaraCitera