Aviseringar
Rensa alla

ICA


Ämnesstartare

Hade tänkt att söka ett sommarjobb på ett ICA i närheten av där jag bor och jag undrar vad jag ska skriva i mailet till han chefen Galen


   
Citera
Ämnesstartare

Skriv att du vill jobba... Ålder, vilka perioder du vill jobba, kanske om du gjort liknande jobb förut, osv lite sisådär...


   
SvaraCitera

Skulle föredra att ringa till chefen på stället först, och förklara sedan därifrån vad du vill och erbjud sedan att du kan skicka över CV och möjligtvis få en arbetsintervju. 


   
SvaraCitera

Hej chefen på Ica.

Jag heter Klas, men det vet du redan eftersom jag presenterade mig för dig tidigare idag när jag överlämnade det här brevet. När jag handlar på ICA eller någon annan butik förväntar jag mig en smidig, behaglig och trevlig upplevelse. Ett socialt geni. Det är vad jag vill att personalen får mig att känna när jag lämnar butiken.
Det uppnås genom ett genuint och varmt bemötande. Att alltid ha nära till ett leende. Att med lugn och tålamod hantera stressiga situationer. Förhoppningsvis förmedlade jag dessa kunskaper när vi träffades. jag VET att jag har dem inom mig.

Jag är flexibel med tider.

Lev väl.

Men det vet jag att du redan gör. Eftersom att du driver en Ica-butik. Ditt rika jävla as.


   
SvaraCitera

Fast du får ju formulera dina meningar bättre så chefen inte tror att du är 12 år.


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
Hej chefen på Ica.

Jag heter Klas, men det vet du redan eftersom jag presenterade mig för dig tidigare idag när jag överlämnade det här brevet. När jag handlar på ICA eller någon annan butik förväntar jag mig en smidig, behaglig och trevlig upplevelse. Ett socialt geni. Det är vad jag vill att personalen får mig att känna när jag lämnar butiken.
Det uppnås genom ett genuint och varmt bemötande. Att alltid ha nära till ett leende. Att med lugn och tålamod hantera stressiga situationer. Förhoppningsvis förmedlade jag dessa kunskaper när vi träffades. jag VET att jag har dem inom mig.

Jag är flexibel med tider.

Lev väl.

Men det vet jag att du redan gör. Eftersom att du driver en Ica-butik. Ditt rika jävla as.

Mycket glad


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
Hej chefen på Ica.

Jag heter Klas, men det vet du redan eftersom jag presenterade mig för dig tidigare idag när jag överlämnade det här brevet. När jag handlar på ICA eller någon annan butik förväntar jag mig en smidig, behaglig och trevlig upplevelse. Ett socialt geni. Det är vad jag vill att personalen får mig att känna när jag lämnar butiken.
Det uppnås genom ett genuint och varmt bemötande. Att alltid ha nära till ett leende. Att med lugn och tålamod hantera stressiga situationer. Förhoppningsvis förmedlade jag dessa kunskaper när vi träffades. jag VET att jag har dem inom mig.

Jag är flexibel med tider.

Lev väl.

Men det vet jag att du redan gör. Eftersom att du driver en Ica-butik. Ditt rika jävla as.

HAHAHHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du ska gå dit och lämna cv och presentera dig istället. Då kommer du genast öka dina chanser! 

Annars egenskaper som föredras är väl stresstålig, att man är social och trevlig, driven, kreativ.


   
SvaraCitera