Aviseringar
Rensa alla

Icke förtroende till sin tjej


Ämnesstartare

Det är så att min syster är tillsammans med en av min bror och min bästa kompis. Dom har snart uppnått 1 år, men verkar som om min syster "bromsar". Numera spenderar hon mer tid med sin tjejkompis som hon snackat så mycket skit om och 2 killar hon gillat innan våran vän, hennes nuvarande kille.
En av killarna har inga känslor för henne, men dom är vänner. Problemet är att den andra killen gillar henne och hon gillar honom.
Hon pratade så mycket om den killen hon har nu förut, men numera kan hon inte säga "jag älskar dig" och heller inte ha ögonkontakt. Hon har ljugit och beter sig allmänt dumt. Försöker hon säga att hon älskar den andra killkompisen i stället för den killen hon har nu, min och min brors vän?


   
Citera
Ämnesstartare

Konfrontera är det enda tips jag kan komma på. Spontant låter det som åldern på tjejern är rätt låg samt impulskontrollen likaså, inte på nått sätt menat nedvärderande utan det är intrycket jag får bara. Kanske är dags att gå skilda vägar.

Men ja,konfrontera henne och om hon inte vill ha sin kille så får ni övertyga henne att göra slut ordentligt så att han kan gå vidare.

Allt detta förutsättter förstås att ni värderar er vän högt samt tycker att er syster beter sig dåligt. Om det är tvärtom så faller hela mitt argument.


   
SvaraCitera

Är det bara jag som inte fattar något utav vad TS skrivit?

MakingBelieve:

Det är så att min syster är tillsammans med en av min bror och min bästa kompis.

Liksom, va? Vad betyder den meningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Liksom, va? Vad betyder den meningen?

Min och min brors vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är det bara jag som inte fattar något utav vad TS skrivit?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Liksom, va? Vad betyder den meningen?

En kompis, till både henne och hennes bror, är ihop med hennes syster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whore. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnT: Deras förhållande har faktiskt inget med dig att göra även om du har relationer till båda. För övrigt verkar din syster vara väldigt jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka bry sig.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är det bara jag som inte fattar något utav vad TS skrivit?

Jag förstår det perfekt.

men

iddqd:

Orka bry sig.

edit: efter närmare eftertanke

Supply and Demand:

Deras förhållande har faktiskt inget med dig att göra även om du har relationer till båda. För övrigt verkar din syster vara väldigt jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas att det inte är den trettonåriga systern som du skrev om förut du menar.


   
SvaraCitera