Aviseringar
Rensa alla

Ida Gabrielsson:Därför bär jag slöja idag


Ämnesstartare

Sming:

Jag hade nog fel om det jag sa om dig förra gången. Du har inte förstått mitt budskap för fem öre.

Att du hade fel gjorde jag väl klart för dig redan då. Inga newsflash. Och nej, ditt budskap har jag som sagt aldrig haft speciellt mycket för. Därför har jag aldrig ens försökt diskutera med dig.

Btw.. grattis till varningspoängen.

Jag väljer hellre att vara en ekonominörd än att vara ren "rasfanatisk" människa.

Knarko:

den var för hårig!! och spam/OT så passarey!

Borde du veta sen tidigare [wink]


   
SvaraCitera

Enda skämtet i denna tråd är du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Enda skämtet i denna tråd är du.

+1
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Enda skämtet i denna tråd är du.

[love]


   
SvaraCitera
time
 time

Vad tycker du själv att hade varit en passande manifestation för att visa sitt stöd?

Riktat till Sming, alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar helt ärligt inte vad som skulle kunna klassificera henne som "äckel", eller vad hon ens gjorde för fel. [shake]
Kan någon tolka denna smingiska åt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kan någon tolka denna smingiska åt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar tycka att det är värre att ta på sig en slöja än att kasta sten efter en kvinna och hennes sexåriga dotter.


   
SvaraCitera

Du är konstig[tard]
Jag trodde tråden handlade om en svensk tjej som hade blivit tvingad till att bära slöja av sin make eller nått.
Men.. Så handlade det om en tjej som bar slöja för att hedra en annan människa. Varför är det så hemskt att känna medlidande nu igen?[tard]
Och varför är ni SDare så bittra? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Literatus:

Hon är nästan lika äcklig som den här kommunistmuslimen i palestinasjalsslöja!

😀


   
SvaraCitera

Är det inte bra att någon folkgrupp värnas om, i alla fall? Eller hade det varit bättre om hon försummat båda? Hade hon inte varit ett ännu större äckel om hon inte hade brytt sig om varken svenskar eller invandrare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misstänker att det inte är värt att läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

misstänker att det inte är värt att läsa.

Det stämmer. Om du ser till rubriken kan du nog ändå lista ut vad som står. Svenskfientlighet, äcklig vänstepartist, blabla.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Knarko:

Passaro jede govna

asså är sming låst för evigt nu eller har han ett tidsbestämt straff?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Om du ser till rubriken kan du nog ändå lista ut vad som står. Svenskfientlighet, äcklig vänstepartist, blabla.

Aa[n]
Sådana människor skrämmer mig, särskilt om det är killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhneiiiiii stackars svenska tjejer som blir hjärntvättade


   
SvaraCitera