Aviseringar
Rensa alla

Idag är det fettisdagen!


Lounge
Ämnesstartare

dazed:

Bästa sättet, kanske ska man ha något slags äta semlor hos morfar när man var litenbetingning så som jag har men jag tror man uppskattar det ändå, mysigt och vintrigt.

Min mamma brukade göra det.. Men är ju inte så att man vill riskera att ev. förstöra semlan. Får nog köpa 2.

dazed:
När ingen har ätit hettvägg men mer eller mindre alla har provat semmelwrappen då kan man utan att vara melodramatisk tala om kulturskymning.

Haha.. Jag är för allt. Hetvägg.  Semmelwrappen.. Mest bara för att wrappen verkar asgod med d annorlunda brödet


   
SvaraCitera

Lounge: Min mamma brukade göra det.. Men är ju inte så att man vill riskera att ev. förstöra semlan. Får nog köpa 2.

Så gillar jag din mamma mycket, ja klart man köper tvåpack - så tillvida att man inte äter på konditori.

Lounge: Haha.. Jag är för allt. Hetvägg. Semmelwrappen.. Mest bara för att wrappen verkar asgod med d annorlunda brödet

Okej, jag blir mest en kränkt stackars man.


   
SvaraCitera

ne eklia


   
SvaraCitera

Har ej råd. Galen


   
SvaraCitera

jag gillar inte heller semlor :p


   
SvaraCitera

Finns det gratis nånstans


   
SvaraCitera

semlor är inte gott.


   
SvaraCitera

christover_bandy:
semlor är inte gott.

då har jag missuppfattat


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

Så gillar jag din mamma mycket, ja klart man köper tvåpack - så tillvida att man inte äter på konditori.

Okej, jag blir mest en kränkt stackars man.

Köper helst på konditori då jag inte gillar alla tillsatser från butik.. Och godare!!

Schism:
Finns det gratis nånstans

D borde!


   
SvaraCitera

Lounge: Nej

Jag tjuvstartade för flera veckor sedan, och köpte semla senast förra veckan. Är himla trött på semlor nu Söt


   
SvaraCitera

har inte råd


   
SvaraCitera
nubbie

Jag har ätit en halv minisemla idag, den var rätt god. Är inte alls så jätteförtjust i semlor egentligen.


   
SvaraCitera
Kudhos

har redan ätit typ 5 st tidigare :c


   
SvaraCitera

kmmr ej idag

bästa semlorna jag ätit är från vetekatten Hjärta men inte ngn idé att gå dit idag.
var sugen på att köpa med från 7eleven men gjorde ej


   
SvaraCitera

dazed:
När ingen har ätit hettvägg men mer eller mindre alla har provat semmelwrappen då kan man utan att vara melodramatisk tala om kulturskymning.

Hjärta


   
SvaraCitera