Aviseringar
Rensa alla

Idag är det fredag


Ämnesstartare

Så jag räknar med att ni är uppe sent och underhåller mig tills jag somnar eller tills jag kommer fram till stockholm.

Min nyaste kompis från Liseberg, som tydligen heter Frans, hälsar

2JH9SFX.jpg

Kör.


   
Citera

Fråga till Frans; Vart kommer du ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornelis är så jäkla bra. Åh. Fint sällskap såhär på natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SCHABBA

KMR NT KUNNA SOMNA SÅ DU FÅR UNDERHÅLLA MIG MED


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Fråga till Frans; Vart kommer du ifrån?

Liseberg ju. Han simmade runt bland massa andra små djur i en sån där spelmaskin där man ska styra en stålklo som sedan släpps ned på någon grej som den ska plocka upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
SCHABBA

KMR NT KUNNA SOMNA SÅ DU FÅR UNDERHÅLLA MIG MED

Hej Daaaaan! Vad elak jag kommer känna mig om jag somna nu. 

Lífþrasir:
har tråkigt

Vad gör du? Är du inte trött? Du kan sova, det är skönt och så märker man inte att man har tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är jag vid Landvetters flygplats.


   
SvaraCitera

nöbby: Liseberg ju. Han simmade runt bland massa andra små djur i en sån där spelmaskin där man ska styra en stålklo som sedan släpps ned på någon grej som den ska plocka upp.

Jaha så han är född där, du BA STAL HONOM IFRÅN SINA FÖRÄLDRAR FY. Varför får inte Frans skriva då? Finns det någon anledning till han förmedlar detta genom dig? Skeptisk Jag är så rolig just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

Liseberg ju. Han simmade runt bland massa andra små djur i en sån där spelmaskin där man ska styra en stålklo som sedan släpps ned på någon grej som den ska plocka upp.

har frans något att roligt berätta för forumets användare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Hej Daaaaan! Vad elak jag kommer känna mig om jag somna nu.

A DÅ BLIRE STRYK
MEN KANSKE SKA FÖRSÖKA SOVA IAF
SÅ MAN KAN VAKNA PIGG OCH GLAD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Vad gör du? Är du inte trött? Du kan sova, det är skönt och så märker man inte att man har tråkigt.

Jag hör musik mest, är inte trött alls så kan nog inte sova 🙁


   
SvaraCitera
mroz
 mroz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Jaha så han är född där, du BA STAL HONOM IFRÅN SINA FÖRÄLDRAR FY. Varför får inte Frans skriva då? Finns det någon anledning till han förmedlar detta genom dig? Skeptisk Jag är så rolig just nu

Japp, born and raised. Äh, stal och stal. Han är snart 30, det var liksom mer än dags. Ja, hans fingrar är för tjocka för att han ska kunna skriva själv.

stoppljus:

har han något att roligt berätta för forumets användare?

Nej 🙁 han är ganska okul faktiskt. Lite arg på mig för att jag drog upp honom med huvudet före.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

Japp, born and raised. Äh, stal och stal. Han är snart 30, det var liksom mer än dags. Ja, hans fingrar är för tjocka för att han ska kunna skriva själv.
Nej 🙁 han är ganska okul faktiskt. Lite arg på mig för att jag drog upp honom med huvudet före.

ja inte lätt att vara björn ibland.. Gråter
akta så han inte hugger dig i sömnen!


   
SvaraCitera