Aviseringar
Rensa alla

Idag är det fredag


nöbby: Japp, born and raised. Äh, stal och stal. Han är snart 30, det var liksom mer än dags. Ja, hans fingrar är för tjocka för att han ska kunna skriva själv.

Wow, ansiktskräm eller ser inte en dag över nyfödd ut!Förvånad Jaha fast har han fingrar, är det stumparna, är dom så tjocka att dom växt ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

A DÅ BLIRE STRYK
MEN KANSKE SKA FÖRSÖKA SOVA IAF
SÅ MAN KAN VAKNA PIGG OCH GLAD

:(( ja dwt ska du nog. Fast man vaknar väl nästan aldrig pugg och glad, bara trött och vresig heheh. 



Lífþrasir:

Jag hör musik mest, är inte trött alls så kan nog inte sova 🙁

Åh, vad trevligt. Vad lyssnar du på? Ah, på så vis, ja då blir de ju svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: :(( ja dwt ska du nog. Fast man vaknar väl nästan aldrig pugg och glad, bara trött och vresig heheh.

KMR VAKNA BÄTTRE N D1A


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Åh, vad trevligt. Vad lyssnar du på? Ah, på så vis, ja då blir de ju svårt.

Hits från 1973
mm, vill nog kunna sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus:

ja inte lätt att vara björn ibland.. Gråter
akta så han inte hugger dig i sömnen!

Haha, han är ju en groda! Eller jag tror det iaf, han har iofs ankfötter. Hm.

ToxicWithaHintOfSteam:

Wow, ansiktskräm eller ser inte en dag över nyfödd ut!Förvånad Jaha fast har han fingrar, är det stumparna, är dom så tjocka att dom växt ihop?

Ja han har lagt på sig lite under de senaste åren. Du vet, man kan inte äta lika mycket när man är gammal som man brukade göra som tonåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

KMR VAKNA BÄTTRE N D1A

Jaha! Ja då borde du sova, GONATT DAN GÅ OCH LÄGG DIG MVH MAMMA.

Lífþrasir:

Hits från 1973
mm, vill nog kunna sova

Oo, är inte så insatt i sjuttiotalets musik. Ska nog försöka somna jag, någon timme iaf akulle vara skönt.


   
SvaraCitera

nöbby: Ja han har lagt på sig lite under de senaste åren. Du vet, man kan inte äta lika mycket när man är gammal som man brukade göra som tonåring.

 Ahfan, har han diabetes, döende?? Därför det var enkelt att få tag på den, KLO maskinerna är hemska xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

 Ska nog försöka somna jag, någon timme iaf akulle vara skönt.

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG BEHÖVER DIG JUST NU FÖR I MIG FINNS BARA DU
TRALALA VI SITTER I SAMMA BIL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dwt blir ganska snuskigt om en tjej sjunger det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

 Ahfan, har han diabetes, döende?? Därför det var enkelt att få tag på den, KLO maskinerna är hemska xD

Nä så illa är det inte, grodor klarar en hel del innan det händer. Haha ja han kunde inte hoppa iväg Skadeglädje

Lífþrasir:

Lycka till!

Tacktack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: fram

gillr ina armband LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

Jaha! Ja då borde du sova, GONATT DAN GÅ OCH LÄGG DIG MVH MAMMA.

Oo, är inte så insatt i sjuttiotalets musik. Ska nog försöka somna jag, någon timme iaf akulle vara skönt.

ahmen tack

kollar lost ist dock eheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bobby Blade:

gillr ina armband LedsenHjärta

Tack! Jag också, men man ser dem knappt, varsågod: ppCz5zf.jpg
9XOUGIK.jpg

gissa vilket jag har gjort hehee.

Järn:

ahmen tack

kollar lost ist dock eheh

men dan då. jag ska minsann sova lite nu, nattelinatt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: gissa vilket jag har gjort hehee.

tror du gjort alla.. hört att du e en tjej som är duktig med småpyssel RodnarDU FÅR GÄRNA GÖRA ETT ÅT MIG 🙁 Har alltid haft på mig en massa, tar aldrig av mig dom för än dom går sönder. "Lägger" minnen i dom 🙁 Har bara ett kvar nu.. fick lite ångest när ena pärlan gick sönder i det, känns som att ja kmr glömma bort vad den påminner mig om.. ifall den går sönder. den e iofs rätt ful ArgGråter

LedsenHjärta


   
SvaraCitera