Aviseringar
Rensa alla

Idag är det...


Ämnesstartare

Idag den 13/10 är det international suit up day, världstrombosdagen, internationella klarspråksdagen och no bra day.

Hjärta


   
SvaraCitera

Ska man suita up utan behå då? Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 14/10 är det räkmackans dag och världsdagen för synskadade.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 15/10 är det fetaostens dag, internationella beröringsdagen, internationella dagen för att tvätta händerna, vita käppens dag, internationella landsbygdskvinnors dag, brösthälsodagen och metoo-dagen.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Idag den 15/10 är det fetaostens dag, internationella beröringsdagen, internationella dagen för att tvätta händerna, vita käppens dag, internationella landsbygdskvinnors dag, brösthälsodagen och metoo-dagen.

Hjärta

Töntiga dem var på nyheterna, jag tyckte kvinnan som presenterade skulle krama väder mannen genom skärmen och märkte du hur han skrattade när hon frågade om han hade fått en kram, det skrattet kändes tillgjort eller var det bara jag som skulle ansträngt mig skratta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 16/10 är det Steve Jobs day, världslivsmedelsdagen, lexikonens dag och alla chefers dag.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 17/10 är det grynkorvens dag, internationella dagen för utrotande av fattigdom och måltidens dag.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 18/10 är det internationella klimakteriedagen, chokladmuffins dag, samåkningsdagen, internationella slipsdagen, internationella champagnedagen och kemins dag.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 19/10 är det hörselskadades dag, alla broars dag och nationella dagen för strävhårig foxterrier.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Idag den 19/10 är det hörselskadades dag, alla broars dag och nationella dagen för strävhårig foxterrier.

Hjärta

Broars för bro? Bror? Bromance? Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 20/10 är det internationella flygledardagen, världsdagen för statistik och inter osteoporosdagen. 

SkeletonGirl: Broars för bro? Bror? Bromance? Söt

Skulle gissa på bro. Alltså svenska ordet bro. 

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Idag den 20/10 är det internationella flygledardagen, världsdagen för statistik och inter osteoporosdagen. 
Skulle gissa på bro. Alltså svenska ordet bro. 

Hjärta

Därför jag drömde om att jag gick på en träbit över en flod och klarade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 23/10 är det internationella moldagen.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 25/10 är det världspastadagen.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 26/10 är det hackkorvens dag, potatisens dag, unik butik-dagen och hjärnskadedagen.

Hjärta


   
SvaraCitera