Aviseringar
Rensa alla

Idag är det...


Ämnesstartare

Idag den 8/9 är det internationella läskunnighetsdagen och internationella fysioterapins dag.

Igår den 7/9 var det salamins dag och stora duchennesdagen. 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 9/9 är det yrkesförarens dag.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 10/9 är det internationella suicidpreventiva dagen.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 11/9 är det geologins dag, kebabens dag och vandringens dag.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 12/9 är det kulturarvsdagen, mor- och farföräldrarnas dag, tv-spelsdagen, europeiska migrändagen och int dagen för syd-syd-samarbete.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 13/9 är det programmerarens dag.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 14/9 är det skolans dag och internationella dagen för atopiskt eksem.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 15/9 är det internationella dagen för demokrati och internationella lymfomdagen.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 16/9 är det internationella dagen för bevarande av ozonskiktet.

Hjärta


   
SvaraCitera

Jag orkar inte gå igenom hela tråden. Har det hänt att du har missat någon dag? Vad gör du då? Glad


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
Jag orkar inte gå igenom hela tråden. Har det hänt att du har missat någon dag? Vad gör du då? Glad

Jag har koll. Tror det blivit fel en gång men minns inte vilket. Jo lav märkte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
Jag orkar inte gå igenom hela tråden. Har det hänt att du har missat någon dag? Vad gör du då? Glad

Missar någon dag ibland, särskilt om jag reser. Då kan jag ofta ta med dagen jag missade. Det lav var sjysst o hjälpte med en gång var fel datum vid ett tillfälle har jag för mig Rodnar

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 17/9 är det höga klackars dag och internationella patientsäkerhetsdagen.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 18/9 är det 4H-dagen, software freedom day, strandens dag, e-bokens dag, worldwide spin in public day, internationella röd panda-dagen och surkålens dag.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag den 19/9 är det internationella piratdagen, messmörets dag, brunchens dag och världsdagen för aortadissektion.

Hjärta


   
SvaraCitera