Aviseringar
Rensa alla

Idag är en ledsam dag.


Järn:

relativt fin för sitt pris! Man får unna sig

Vilken? Islay Mist måhända? 


   
SvaraCitera

dazed:

Vilken? Islay Mist måhända? 

hahahahaha fyfan vad skillat!


   
SvaraCitera

Järn:

hahahahaha fyfan vad skillat!

Personlig favorit faktiskt. Smårökig och fin men den går ändå att grogga med också om man känner sig som ett halvhomo någon kväll. 


   
SvaraCitera

Nu måste jag nästan hälla upp mig en jävel.


   
SvaraCitera

dazed:

Personlig favorit faktiskt. Smårökig och fin men den går ändå att grogga med också om man känner sig som ett halvhomo någon kväll. 

Farsan hade fått höra av morsan att jag skulle köpa så han ringde exalterat upp och tipsade om den. Skulle jag grogga på den skulle jag nog bli arvslös dessvärre.


   
SvaraCitera

Järn:

Farsan hade fått höra av morsan att jag skulle köpa så han ringde exalterat upp och tipsade om den. Skulle jag grogga på den skulle jag nog bli arvslös dessvärre.

Din far är fan vis han, ja i sånt fall tycker jag man kan köpa sig någon ondsint Lord Calvert eller liknande. 


   
SvaraCitera

Nu hällde jag upp lite. 


   
SvaraCitera

Skål broder


   
SvaraCitera

dazed:

Din far är fan vis han, ja i sånt fall tycker jag man kan köpa sig någon ondsint Lord Calvert eller liknande. 

eller djuravatten

dazed:
Skål broder

skål föfahn!


   
SvaraCitera

Järn:

eller djuravatten

skål föfahn!

Lite så. 

Ja kötta! Nu skall jag sjunga med till Whiskey Lullaby och sedan försöka ta mig igenom andra halvlek i en halvseg landskamp.


   
SvaraCitera

dazed:

Lite så. 

Ja kötta! Nu skall jag sjunga med till Whiskey Lullaby och sedan försöka ta mig igenom andra halvlek i en halvseg landskamp.

jag får kasta in handduken känner jag pga ont i huvudet

fyfan


   
SvaraCitera

Järn:

jag får kasta in handduken känner jag pga ont i huvudet

fyfan

Det är nackdelen med whiskyn det är så mycket finkeloljor och fanskap, men det är bara att kriga på. 


   
SvaraCitera

Tror du kommer trivas i Göteborg. Du känns som en GBG-brud! 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

iddqd: Ikväll kommer du vara i Göteborg. Det borde göra dig glad.

Är en aning gladare nu! 

iddqd: Ja ganska så. Har varit och fixat klart slutrapporten i en kurs så jag har officiellt sommarlov nu. Och så har jag snackat med min farsa och så har jag handlat bärs inför Sweden Rock.

Låter som en superdag! När ska vi dra parkhäng och fylla??

Fingerprints:
Vill också bo i Göteborg.

Kommmmsi Hjärta


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Järn: föfahn

dazed: broder

Jag gillar er jättemycket, vet ni det? Nu vet ni. 


   
SvaraCitera