Aviseringar
Rensa alla

idag är jag frustrerad


Ämnesstartare

hej idag är jag irriterad på allt och alla. stör mig på småsaker, idioter och samhället. mer än vanligt. jag blir frustrerad.

jag blir frustrerad över att personer blir kränkta mitt på gatorna i stockholm av helt okända människor bara för att de inte har samma värderingar

jag blir frustrerad över att bittra människor inte kan acceptera förändring och nya grejer OCH INTE KAN ARGUMENTERA FÖR DET mer än "så är det bara, jag tycker så, då är det så"

rasister gör mig frustrerad, och andra människor som inte kan se problem och företeelser ur andra synvinklar än deras egna trångsynta 

sexism gör mig frustrerad, och föråldrade könsroller och objektifiering. jag är ingen docka.

jag blir frustrerad över idioter som inte kan lämna mig ifred, dropping this lite så där casually i denna lista

och internet som inte funkar. det gör mig frustrerad

VAD GÖR DIG FRUSTRERAD? idag...


   
Citera

ATT FOLK INTE FATTAR NÄR SHERIFFEN LJUGER...


   
SvaraCitera

honolulu: idioter

känner mig träffad LedsenHjärta

Vill oxo vara frustrerad över något idag


   
SvaraCitera

tycker att det är bra att vara frustrerad och arg

är arg dagligen över allt du nämnde

var skitarg igår för att jag träffade en massa rasistsexisthomofober men tror att de blev rädda för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
ATT FOLK INTE FATTAR NÄR SHERIFFEN LJUGER...

när ljög han och om vad och vem fattade inte?

Bobby Blade:

känner mig träffad LedsenHjärta

Vill oxo vara frustrerad över något idag

visste att du skulle känna dig träffad, gör inte det
det är bara att läsa lite nyheter och se vad idiotmänniskor kan ha för sig. eller skaffa mens/pms.

amsi: tror att de blev rädda för mig

BRA!! vad gjorde du?


   
SvaraCitera

Försöker sluta va idiot. Känner frustration över min familj. Dom saknar helt existensberättigande i mina ögon. Känner frustration över mig själv. Kan aldrig förklara något, så kan inte och bli respekterad, begär det inte heller.

Men det är inte värre än vanligt.


   
SvaraCitera

honolulu:

BRA!! vad gjorde du?

sa åt dom att lägga ner och att jag bodde i rosengård och att de var dumma i huvudet, sen skriksjöng jag och en kompis en massa låtar om rasism och diskriminering för dom, sen höll dom käften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

sa åt dom att lägga ner och att jag bodde i rosengård och att de var dumma i huvudet, sen skriksjöng jag och en kompis en massa låtar om rasism och diskriminering för dom, sen höll dom käften.

hahaha så jävla skön, bra fortsätt så, du e cool


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
Försöker sluta va idiot. Känner frustration över min familj. Dom saknar helt existensberättigande i mina ögon. Känner frustration över mig själv. Kan aldrig förklara något, så kan inte och bli respekterad, begär det inte heller.

Men det är inte värre än vanligt.

varför tycker du att du är idiot? börja med att respektera dig själv så blir det lättare att kräva respekt av andra också! kram.


   
SvaraCitera

honolulu:

hahaha så jävla skön, bra fortsätt så, du e cool

haha tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

http://ungdomar.se/forum/thread/vaensterpartiet-vill-legalisera-hiv-spridning/12571583#forum_post_id-12571583

haha seriösa diskussioner hör inte ens hemma på um saölaögaölFGKAÖGLK SKULLE GÖRA EN ARG SMILEY MEN DEN HAMNAR BARA DÄR UPPE O SÅ KAN JAG INTE KOPIERA DEN HIT


   
SvaraCitera

honolulu:

haha seriösa diskussioner hör inte ens hemma på um saölaögaölFGKAÖGLK SKULLE GÖRA EN ARG SMILEY MEN DEN HAMNAR BARA DÄR UPPE O SÅ KAN JAG INTE KOPIERA DEN HIT

om man ska ha en kan man åtminstone försöka att inte grundluras av någon som onekligen är både lögnaktig och dum i huvudet.


   
SvaraCitera

honolulu: visste att du skulle känna dig träffad

ArgRodnarRodnarLedsen

honolulu: det är bara att läsa lite nyheter och se vad idiotmänniskor kan ha för sig. eller skaffa mens/pms.

blir ändå sällan frustrerad när jag läser nyheterna 🙁  Ibland kanske jag får nå ryck o vill döda vissa människor det står om . Men släpper saker lite för fort när jag känner att jag ändå inte kan göra något åt det.
LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

om man ska ha en kan man åtminstone försöka att inte grundluras av någon som onekligen är både lögnaktig och dum i huvudet.

hah ja.. jag vet inte. känns som att man blivit så van vid den standarden i och med att det är de som spammar mest och låter högst :S

Bobby Blade:

ArgRodnarRodnarLedsen

blir ändå sällan frustrerad när jag läser nyheterna 🙁  Ibland kanske jag får nå ryck o vill döda vissa människor det står om . Men släpper saker lite för fort när jag känner att jag ändå inte kan göra något åt det.
LedsenHjärta

det är väl kanske en sund inställning ibland! ibland borde man dock inte ge upp. man får hitta balansen. dessutom är det ju frustrationen du är ute efter, som du ändå verkar få?


   
SvaraCitera