Aviseringar
Rensa alla

idag är jag frustrerad


honolulu: t? börja med att respektera dig själv så blir det lättare att kräva respekt av andra också! kra

försökt länge med det. men har svårt att känna något bra för en oförmåga. hur bra det än vore.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5: försökt länge med det. men har svårt att känna något bra för en oförmåga. hur bra det än vore.

man kanske får vända på det och inse att man har andra förmågor då. för det har man, kruxet är bara att upptäcka dem. att testa sig fram, misslyckas och försöka igen osv.


   
SvaraCitera

honolulu: VAD GÖR DIG FRUSTRERAD? idag...

Jädrans Rock Festival här där jag bor. Har spelat hela dagen. Lär ju kunna somna då man behöver sömn som mest


   
SvaraCitera

honolulu: man har andra förmågor då. för det har man, kruxet är bara att upptäcka dem. att testa sig fram, misslyckas och försöka igen osv.

Jo vet men det blir mer svårmotiverat desto fler försök som gjorts. men men finns säkert någon mening.


   
SvaraCitera

honolulu:

det är väl kanske en sund inställning ibland! ibland borde man dock inte ge upp. man får hitta balansen. dessutom är det ju frustrationen du är ute efter, som du ändå verkar få?

Ja men jag skulle vilja bli lika frustrerad som du verkar vara Rodnar

Vill inte släppa "allt"... vill underhålla mig själv med att försöka komma på egna vettiga lösningar för diverse problem, men det känns meningslöst när jag får känslan av att jag aldrig skulle kunna hjälpa de man läser om. 

Nu kom ja på vad jag kan vara frustrerad över!

och nu blev jag det .. Arg men bara på saker som rör mig själv. ego ego

Att inte kunna dela med sig utav mina åsikter och tankar för att jag känner mig så värdelös på beskriva och förklara vad jag tycker och tänker. Känna att jag aldrig har något att ge en diskussion, vilket jag kanske inte har heller. Att inte våga ta kontakt med människor över nätet och försöka starta en vettig dialog istället för att skriva mina fantasier (även om jag älskar mina fantasier Rodnar).

Att jag sällan klarar av att vara seriös särskilt länge pga rädslan för att ses som tråkig och enformig, vilket jag förmodligen är när jag är oseriös ändå. 

Att jag fastnat i en "roll" över nätet. Och inte ha någon att bevisa för att jag är mer i verkligheten än vad man kanske ser över nätet eller då man möter mig på fyllan. 

Att jag inte kan läsa böcker som förr 

Att jag är så komplicerad över distans men samtidigt verkar jag vara så uppskattad av de jag lär känna privat i verkligheten. Önskar att jag kunde vara likadan över nätet och på fyllan, så jag kunde få nya kontakter som man får träffa och kanske få en vänskap med.

Att jag inte fått känslor för någon på ~tre år 

Att jag sa upp kontakten med alla jag någonsin känt och samtidigt inte veta vad jag egentligen vill ha för relation till dom. Just nu vill jag bara lägga mig ned bredvid min "f.d bästis" och höra hans snarkningar som är så extremt djävla irriterande att man vill slå ihjäl honom, men känner just nu att jag hade legat och skrattat. Hade nog varit fint att få göra något med honom. Att få höra bekanta skrika "Legenden!!" när man kommer på en fest och mötas av en massa leenden och bli lite generad över allt dumt och pinsamt man gjort på fyllan. 

Att jag slängde bort en bra vän som räddade mitt liv för en massa år sedan. Jag bara glömde bort den.. helt och hållet. Minns inte så mycket om den personen, kom på att den fanns förra månaden då jag var tvungen att använda min gamla mobil och såg gamla sms.

Att allt jag gör, det gör jag själv. 

mm nu gör jag  mig  själv frustrerad.. nu djävlar är jag frustrerad Arg


   
SvaraCitera

och att jag inte litar på människor Arg


   
SvaraCitera

men nu blev ja glad igen o tappade min frustration fan Tardig


   
SvaraCitera

Att folk nt tror att jag fattar.. Jag ser o fattar alltttt som hölls på men e tyst

Kmr explodera sen ba

Och folk som äter typ yoghurt offentligt och ska låta som åsnor. 


   
SvaraCitera

ungefär samma


   
SvaraCitera

Bobby Blade: mm nu gör jag mig själv frustrerad.. nu djävlar är jag frustrerad Arg

va inte arg på digsjälv<3333


   
SvaraCitera

ennie:

va inte arg på digsjälv<3333

Rodnar


   
SvaraCitera

Jag är små-irriterad på en kille.. som beter sig som en tjej -.-'


   
SvaraCitera

Personligen är jag för hatet, det behövs. Men det är synd när folk virrar bort sig och tror det är viktigt att se till att inte bruna barn skall få några jävla barnbidrag,  hendebatter, konspirationsteorier om islamisering och allmänt felkriktat hat. Det finns så mycket som är värt att hata på riktigt inte sådana där uppsåtligt framförda distraktioner. 


   
SvaraCitera

+ att den yngsta jag kommer jobba med är 38 år

fml


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

kukoxo:
+ att den yngsta jag kommer jobba med är 38 år

fml

Haha, känner igen det där. Nu är det iofs en annan i min ålder, men medelåldern ligger på 43 år där jag arbetar!
Fast tycker gamlingar, i detta fall 55+are, är de skönaste!


   
SvaraCitera