Aviseringar
Rensa alla

Idag fick jag en stark diarre, beror nog på..


Ämnesstartare

Kan ju iofs vara för att jag satt igår på UM och läste alla trådar som inte hade ett jävla diskussionsvärde, var så himla deprimerande och var totalt nedvärderande mot samhällets kunskap, ursäkta mig för att jag är dryg och för att jag gick så långt som påstådde att några trådar här inte har ett diskussionsvärde var deprimerande och nedvärderande mot samhällets kunskap, jag gjorde fel där.

Jag går ett steg längre och påstår att INGA trådar överhuvudtaget på UM har något som helst diskussionsvärde, allt är rent hästskit och att i princip alla trådar är deprimerande och nedvärderande mot samhällets kunskap.

Denna sidan är för folk som inte har tid att spela fotboll, gå och simma, bygga hemsidor och blogga som vanliga ungdomar gör, resterande "emos" sitter dag ut och dag in här på sidan ursäkta uttryckningen emos, vi kan väl säga självskadande annars, försöker tala i undomens "nivå".

Okej men ni som sitter dag ut och dag in här på sidan bokstavligt talat "cuttar" era armar samt skriver in användares intialer över stället de "cuttat" på och tar en bild och laddar upp den till deras fotoallbum.

Talar fortfarande i ungdomsspråk nu när jag skriver så.

Detta är ett ställe för "emos" att bli sociala på, problemet är att de flesta har bilder på tecknade figurer och på annat socialt oacceptabelt trams som t.ex våld eller andra konstiga och mentalt störda bilder som avatarer, sedan går man runt och skriver en massa saker låter helt vansinnigt.

Det ser ut som att vi på psykvården har mycket att göra åt detta fenomenet.

Men diskutera på om varför ni anser att sidan inte är som jag säger ovan och varför den inte är det, så får ni en gratis cyber-kaka för ert besvär.

Mvh John Josserand.


   
Citera
Ämnesstartare

Visst jag tror att du är ett troll, men om du inte är det, så vafan är du helt jävla störd i huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Mvh John Josserand.

Det där förstörde hela din trolling-plan.


   
SvaraCitera

Du är här=du är en av oss nu![y]

nu saknar även du diskussionsvärde och är emo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte hur man kan ta illa upp, det stämmer inte ens in på mig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

freak. är det någon som är emo och självskadande så är det väl ändå du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Det där förstörde hela din trolling-plan.

Varför? Detta konto är min sons, använder hans konto för tillfället, orkar inte regga ett eget.

HellYeah:

freak. är det någon som är emo och självskadande så är det väl ändå du.

I psykolog kretsar kallar vi detta för symmetri eller spgelsymmetri, första man gör när man känner sig träffad är att kalla motståndaren för det man själv är, dvs det man blivit kallad, känner man sig inte träffad så ignorerar man det helt enkelt. Ja du förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

I psykolog kretsar kallar vi detta för symmetri eller spgelsymmetri, första man gör när man känner sig träffad är att kalla motståndaren för det man själv är, dvs det man blivit kallad

så du påstår att jag är ett freak? det är vad jag kallar psykolog!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Varför? Detta konto är min sons, använder hans konto för tillfället, orkar inte regga ett eget.

Vad tycker han om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Varför? Detta konto är min sons, använder hans konto för tillfället, orkar inte regga ett eget.

Du gör det bara värre för dig själv, du ser ännu mer ut som ett troll nu med den dåliga ursäkten[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Men diskutera på om varför ni anser att sidan inte är som jag säger ovan och varför den inte är det, så får ni en gratis cyber-kaka för ert besvär.

Jag anser att du är en människa som inte har något vettigt på dagarna att göra utan använder sin tid och sin påhittade karaktär för att provocera ungdomar som skulle kunna må dåligt och även må säre av det du skrivit eller endast bli upprörda och arga, eller skita i det fullständigt.

GRATTIS du har lyckats med nånting som vi gör varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Vad tycker han om det?

Han säger att han håller med i det mesta av det jag säger, men låt oss försöka stanna inom huvudämnet!

Underlig:

Jag anser att du är en människa som inte har något vettigt på dagarna att göra utan använder sin tid och sin påhittade karaktär för att provocera ungdomar som skulle kunna må dåligt och även må säre av det du skrivit eller endast bli upprörda och arga, eller skita i det fullständigt.

Okej, så du anser att det är fel att provocera fram reaktioner, även om reaktionerna tyder på att ungdomen de facto har svåra psykiska problem? Vem vill vara psykiskt sjuk?

Så har det fungerat länge med aggressiva ungdomar, man provocerar fram reaktioner är det bevisat att de är aggressiva så mår de bäst av hjälp mot deras psykologiska symptom.

Jag jobbar ju som PTP psykolog så nog har jag vettigt för mig, att jag vågar uttrycka mina åsikter är dock en annan femma, uttrycker dem dock inte i någon tjänst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

?

Som moderator på denna sidan måste jag bara säga att det var sjukt omoget av dig att skriva sådär.
Du bryter mot bl.a §3 som du kan hitta här

Om du är den du påstår att du är så var detta det sämsta sättet att visa dig på.

Om du är ett troll, just leave [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Som moderator på denna sidan måste jag bara säga att det var sjukt omoget av dig att skriva sådär.

Hälften av alla trådar är ju skrivna på detta sättet, men sidan tillåter de åsikter från ungdomar så länge de är ungdomar som skriver dem, annars är det fel och bör ändras.

Låter som en hyckelanka till sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Okej, så du anser att det är fel att provocera fram reaktioner, även om reaktionerna tyder på att ungdomen de facto har svåra psykiska problem? Vem vill vara psykiskt sjuk?

Men vadå så du menar att iochmed att du skapar en tråd som endast provocerar ungdomar, så har du lyckats med att få folk som är självmordsbenägna, självskadebenägna och deprimerade att bli hela eller?

Och vadå vem vill vara psykiskt sjuk, det är det nog ingen människa som vill vara och det trodde jag redan var bevisat iom alla självmordsförsök och skrik på hjälp.

Patetiskt, patetiskt är det verkligen.


   
SvaraCitera