Aviseringar
Rensa alla

Idag fick jag en stark diarre, beror nog på..


Ämnesstartare

Underlig:

Patetiskt, patetiskt är det verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Hälften av alla trådar är ju skrivna på detta sättet, men sidan tillåter de åsikter från ungdomar så länge de är ungdomar som skriver dem, annars är det fel och bör ändras.

Du får väl för sjutton lära dig att skilja mellan skämt och seriositet -.-

Undrar vad din skola skulle säga om de fick veta att du skrev såhär? Skulle du få gå klart din utbildning? Hmm Hmm [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Men vadå så du menar att iochmed att du skapar en tråd som endast provocerar ungdomar, så har du lyckats med att få folk som är självmordsbenägna, självskadebenägna och deprimerade att bli hela eller?

Det jag menar är att så länge folk som har dessa tankar gömmer sig bakom en sida så kommer de aldrig att få någon som helst hjälp med deras problematik, denna sidan är inte lösningen.

Skulle snarare kunna påstå att den gör problemen sämre på grund av den stress och kalabalik som den tillför, men tro vad du vill.

Underlig:

Och vadå vem vill vara psykiskt sjuk, det är det nog ingen människa som vill vara och det trodde jag redan var bevisat iom alla självmordsförsök och skrik på hjälp.

Det är bra och duktigt att många stiger fram och tar emot hjälp, säger bara att en sådan här sida är inte särskilt bra för psykiskt sjuka med tanke på innehållet som finns i trådarna.

Det är sanningen och enbart sanningen av min tolkning.

Crypto:

Undrar vad din skola skulle säga om de fick veta att du skrev såhär? Skulle du få gå klart din utbildning? Hmm Hmm [rolleyes]

Min skola har ingenting med min yttrandefrihet att göra, dessutom är jag redan klar med utbildningen och skall flytta tillbaka till USA och börja arbeta där, men tack för omtanken. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp, stäng ner skiten med en gång :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Det är bra och duktigt att många stiger fram och tar emot hjälp

Att tolka en killes signaler är inte direkt någonting man går till en psykolog med.

CommanderKoko:

säger bara att en sådan här sida är inte särskilt bra för psykiskt sjuka med tanke på innehållet som finns i trådarna.

Vem tvingar dessa att läsa innehållet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Det jag menar är att så länge folk som har dessa tankar gömmer sig bakom en sida så kommer de aldrig att få någon som helst hjälp med deras problematik, denna sidan är inte lösningen.

CommanderKoko:

Skulle snarare kunna påstå att den gör problemen sämre på grund av den stress och kalabalik som den tillför, men tro vad du vill.

CommanderKoko:

Det är bra och duktigt att många stiger fram och tar emot hjälp, säger bara att en sådan här sida är inte särskilt bra för psykiskt sjuka med tanke på innehållet som finns i trådarna.

Nej kanske inte, men om folk väljer att sitta här så är väl det deras ensak och du verkar ju inte veta allt heller då de flesta som verkligen mår dåligt brukar hålla sig till sin blogg och endast skriva där samt kommentera stöttande i andras.

Så ja klart man kan må sämre av den, men när det är den enda fasta och det säkraste man har i sin vardag så ska fan inte du komma och säga att man är en idiot som sitter på denna sida. För jag vet massor av folk som mår dåligt på denna sida, som även har fått hjälp och stöttande kompisar.

CommanderKoko:

Det är sanningen och enbart sanningen av min tolkning.

Så ditt uttalande är lika mycket sant som det är bullshit då du tydligen inte har all fakta. Om inte mer bullshit dvs.

Nästa gång du kommer med ett uttalande så vill jag gärna se att du har alla fakta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Att tolka en killes signaler är inte direkt någonting man går till en psykolog med.

Nej, jag menar att så fort man lider av sina psykiska symptom bör man gå till en psykmottagning, finns ju bloggning som kan hjälpa vissa att skriva av sig men jag tror inte att just sidan ungdomar.se är den rätta lösningen om ledningen inte tillåter endast mer seriösa trådar, min var kanske lite kränkande men den är ändå seriös och innehåller flera rader av vettig fakta.

SRBCCCC:

Vem tvingar dessa att läsa innehållet?

Ingen tvingar ungdomar att göra olika saker, men det är väl trenden som leder dit den leder?

Skulle jag gissa på, dom tror att denna sidan kommer lösa deras problem, men det ger moteffekt istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

denna sidan är inte lösningen.

Detta är en sida för ungdomar där ungdomar hjälper varandra med problem i livet, utan att helt säkert veta om det hjälper, men det är det livet handlar om, om att misslyckas för att till slut lyckas, man måste pröva sig fram, det är det som livet handlar om bl.a.

CommanderKoko:

Min skola har ingenting med min yttrandefrihet att göra

Tänk på att ditt yttrande får konsekvenser, särskilt om det bryter mot reglerna.
Du får mer än gärna ha din åsikt men det finns gränser för vad som är tillåtet, och du har gått över den anser jag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

CommanderKoko:

jag tror inte att ungdomar är den rätta lösningen om ledningen inte tillåter endast mer seriösa trådar

Detta är en sida för ungdomar, ungdomar är oseriösa och barnsliga, men alla är inte det.

Forum PLUS ska hålla seriöst och reglerna har du förhoppningsvis läst så du kan dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VÅLD OCH BAJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

finns ju bloggning som kan hjälpa vissa att skriva av sig men jag tror inte att ungdomar är den rätta lösningen om ledningen inte tillåter endast mer seriösa trådar

Är man ute efter en mer seriös sida så finns Flashback. Den här sidans målgrupp är inte människor drivna utav seriositet, därför är och förblir den oseriös.

CommanderKoko:

Ingen tvingar ungdomar att göra olika saker, men det är väl trenden som leder dit den leder?

Det är inte sidans fel att psykiskt sjuka människor väljer att läsa dess innehåll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CommanderKoko:

Varför? Detta konto är min sons, använder hans konto för tillfället, orkar inte regga ett eget.

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har inte heller något diskussionsvärde

HEIDOOOO


   
SvaraCitera

detta var det fulaste


   
SvaraCitera

fult


   
SvaraCitera