Aviseringar
Rensa alla

idag försvinner dom...


Ämnesstartare

köpte två marsvinsungar för typ 3 veckor sedan och tydligen är jag allergisk mot både dom och höet..får se om jag ens får betalt för dom, ville bli av med dom så jag brydde mig inte så överdrivet mycket om jag får betalt eller ej.

och innan någon kallar mig bortskämd, jag köpte dom själv för pengarna jag hade tjänat ihop på sommarjobbet. Mina föräldrar har inte betalat någonting.

well, 3200 kr slängda åt ingenting. yey

har ni gjort något liknade någon gång? :ppp


   
Citera
Ämnesetiketter
mens
 mens

Det är levande varelser du pratar om obs. Se till att de får ett bra hem som är beredda att betala för dem. Har de inte råd att göra det så är risken stor att de inte kan/vill betala för allt djuren behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Det är levande varelser du pratar om obs. Se till att de får ett bra hem som är beredda att betala för dem. Har de inte råd att göra det så är risken stor att de inte kan/vill betala för allt djuren behöver.

Jomen, mamma har pratat med henne + hon bor inte så långt borta ((hon bor i samma kommun))

En bur, spån (( som räcker till typ 5 städningar )), hö som räcker ett bra tag till och väldigt mycket mat följer med + små tillbehöver såsom godis, vattenflaska, matskål osv.

Hoppas på det bästa!


   
SvaraCitera

Ja de kan man säga. 


   
SvaraCitera