Aviseringar
Rensa alla

Idag onsdag 24 feb börjar bokrean - gjort några fynd?


Ämnesstartare

Idag tisdag 24 feb börjar årets stora bokrea. Har du gjort några fynd? Själv köpte jag bara en kokbok till mig själv och några barnböcker till mina syskons småbarn.


   
Citera

Oj nej, detta kan komma att trigga mina hordingtendenser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte gjort några fynd ännu. I om har inte hunnit ner på stan ännu. Men har gjort upp mkt facila planer. Cool


   
SvaraCitera
Smilen

Snart är det dags på riktigt.


   
SvaraCitera
Smilen

stoner:
Idag tisdag 24 feb börjar årets stora bokrea. Har du gjort några fynd? Själv köpte jag bara en kokbok till mig själv och några barnböcker till mina syskons småbarn.

Kokböcker är tråkiga ju. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det bara rea på svenska böcker? alltså böcker med svensk text.. 


   
SvaraCitera

Fyndade Vi behöver nya namn av Noviolet Bulawayo som jag ska ge bort till nån som förtjänar den. Fantastisk bok, läs den! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen: Kokböcker är tråkiga ju.

Kokböcker är kanske inte lika spännande som en deckare eller rysare av Mr. Stephen King men fördelen med en kokbock är att om ägaren till boken ligger ner lite energi i köket ock tillagar en sådan där alldeles otroligt god maträtt så är det värt besväret.

Fast mest läser jag faktiskt recept på nätet.

S3ON: är det bara rea på svenska böcker? alltså böcker med svensk text..

Det är REA på alla typer av böcker oavsett språk fast jag kollade enbart på svenska och engelska. Dom enda språk jag behärskar nästintill till fullo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Kokböcker är kanske inte lika spännande som en deckare eller rysare av Mr. Stephen King men fördelen med en kokbock är att om ägaren till boken ligger ner lite energi i köket ock tillagar en sådan där alldeles otroligt god maträtt så är det värt besväret.

Fast mest läser jag faktiskt recept på nätet.

Det är REA på alla typer av böcker oavsett språk fast jag kollade enbart på svenska och engelska. Dom enda språk jag behärskar nästintill till fullo.

vilken hemsida är bäst? Eller köper du i butik? 


   
SvaraCitera
mynona

Bland skönlitterära böckerna fanns Helga, som jag läst redan och tyckte var bra nog att äga, men det fanns bara ett exemplar kvar så den köps nog snart. 
Lyckades inte se vad som fanns bland faktaböckerna, var för mycket folk och två tjejer som pikade mig så jag flydde snabbt därifrån. Men det såg ut att finnas några böcker som jag kunde tycka var intressanta. Får se om jag går tillbaka.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: vilken hemsida är bäst? Eller köper du i butik?

Jag var uppe hyfsat tidigt i morse (hade ledigt från jobbet) så jag började med en kopp kaffe och en semla på kondiset som ligger mitt emot bokhandeln. Sedan blev det bokrean i tre timmar. En dryg timma och kolla in böcker och ett par timmar och bara flyta runt och snacka med folk inne på bokrean. Sedan som avslutning en ny kopp kaffe och en semla på kondiset.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Oj nej, detta kan komma att trigga mina hordingtendenser

Fell ya sisterHar än så länge hållt mig i skinnet och bara köpt en bok till mig sj och två böcker till min brorson i födelsedagspresent


   
SvaraCitera

Har tyvärr inte haft tid att gå i bokhandel någon längre stund, och lär inte få tillfälle igen förrän på måndag.... Men, men


   
SvaraCitera

stoner:

Jag var uppe hyfsat tidigt i morse (hade ledigt från jobbet) så jag började med en kopp kaffe och en semla på kondiset som ligger mitt emot bokhandeln. Sedan blev det bokrean i tre timmar. En dryg timma och kolla in böcker och ett par timmar och bara flyta runt och snacka med folk inne på bokrean. Sedan som avslutning en ny kopp kaffe och en semla på kondiset.  Mycket glad

Fy fan vad mysigt det låter!


   
SvaraCitera

önskar att rean gällde mina kursböcker


   
SvaraCitera