Aviseringar
Rensa alla

idag på skolan..


Ämnesstartare

berätta på om galna skolhistorier


   
Citera

Nej


   
SvaraCitera

en gång så kom min lärare in anfådd och så sa han att han sprang ifrån en galen elev, helt crazy alla blev crazy


   
SvaraCitera

Min klasskamrat Tages moppe blev stulen när vi hade fysiklektion klockan tio en fredag.


   
SvaraCitera

en kille bröt näsan när vi körde fotboll för typ 2 år sen 


   
SvaraCitera

123fendas:
Min klasskamrat Tages moppe blev stulen när vi hade fysiklektion klockan tio en fredag.

Varför skriver man namnen Gråter Söt


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Varför skriver man namnen Gråter Söt

Det är kul.


   
SvaraCitera

Min lärare var den sötaste. Han har kastat knivar i luften som en jonglör på bordet (studenten) och jag fick det på kort, han tar med gifflar till lektionerna, mazarin och kanelbullar. Han smygtittar på våra telefoner och går med i samtalsämnena, var mest känd som läraren med de randiga tröjorna förutom den gången  då de var begravning tror jag.


   
SvaraCitera

123fendas:

Det är kul.

Ja det är bara du som vet Söt skriver man killen flera gånger blir det rörigt. Jag vill skriva om idag men det var flera år sen.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Ja det är bara du som vet Söt skriver man killen flera gånger blir det rörigt. Jag vill skriva om idag men det var flera år sen.

Vad vill du skriva om?


   
SvaraCitera

Maymay:
Nej

Jo 


   
SvaraCitera

Ekin:

Jo 

NejLedsen


   
SvaraCitera

På mitt gymnasium hade vi ett skelett från en riktig människa på tredje våningen. En dag när vi hade naturkunskap i 2:a ring fick två konstiga typer för sig att stjäla kraniet från skelettet. Vår lärare rusade ut för att springa ikapp tjuvarna men de var för snabba. Slutade med att min tysk/svensklärare fick fatt i en av tjuvarna och lade sig gränsle över honom.

Då sade tjuven: "Va ska du va, nån jävla svenska lärare eller?!"
Läraren svarade: "Det heter faktiskt svensklärare!"

Sjuk situation, men vet inte om tyskläraren kryddat till den i efterhand. Blink 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
På mitt gymnasium hade vi ett skelett från en riktig människa på tredje våningen. En dag när vi hade naturkunskap i 2:a ring fick två konstiga typer för sig att stjäla kraniet från skelettet. Vår lärare rusade ut för att springa ikapp tjuvarna men de var för snabba. Slutade med att min tysk/svensklärare fick fatt i en av tjuvarna och lade sig gränsle över honom.

Då sade tjuven: "Va ska du va, nån jävla svenska lärare eller?!"
Läraren svarade: "Det heter faktiskt svensklärare!"

Sjuk situation, men vet inte om tyskläraren kryddat till den i efterhand. Blink 

Synd att de inte var du som stoppa dem och sa de och fick högsta betyg 


   
SvaraCitera