Aviseringar
Rensa alla

Idag sa 1 barn hej till mig!


Ämnesstartare

Han var liten och söt och log jättestort när han såg mig, tydligen var barn rädda för mig pga långt hår.

Så när jag skaffar barn tänker jag ha kort hår så att de inte blir rädda för mig!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

barn är läskiga 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

barn är läskiga 🙁

De är söta så länge de är väluppfostrade [no-no]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

De är söta så länge de är väluppfostrade [no-no]

mja.. de brukar vara jobbiga + jag är rädd för att de ska tro att jag är dum i huvudet [blush] så håller mig borta från barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

mja.. de brukar vara jobbiga + jag är rädd för att de ska tro att jag är dum i huvudet

Barn är söta så länge de inte är odrägliga, dessutom så är det bara att prata med dem på samma sätt som alla andra så tycker de att man är f1 smart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naw


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Barn är söta så länge de inte är odrägliga, dessutom så är det bara att prata med dem på samma sätt som alla andra så tycker de att man är f1 smart!

vet inte vad barn gillar att göra så är rädd att göra bort mig när jag ska prata med dem!! vet ju inte vad dee vill prata om.
plus jag känner mig dum om småbarn typ kommer med en sten och typ "steeeeeeeeeeeen"

"... eeh aa... en sten, ja............"
får typ tunghäfta när barn pratar med mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

får typ tunghäfta när barn pratar med mig

"Vart hittade du den då?" "tycker du om den?" och andra idiotfrågor brukar uppskattas så länge de får berätta något, då blir de glada!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

"tycker du om den?"

hahahh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hahahh

då säger de, "aa, den e fin å len, vill du känna på den?! hur gammal e du?! varför har du svarta skor?! e din mamma snel?!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker om barn

ska minst ha tusen

tusen mini lilla ladys som springer runt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

tusen mini lilla ladys som springer runt

ja me :((((

Vill gifta mig och ha barn, inte resa och finna mig själv och vad nu alla tards vill nu för tiden [mad]

(eller ok vill resa men vafan det kan man göra på ett år, fattar inte varför man ska ha barn när man är 35)


   
SvaraCitera

Barn [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

då säger de, "aa, den e fin å len, vill du känna på den?! hur gammal e du?! varför har du svarta skor?! e din mamma snel?!"

[cry]

Fast ah. Man kan prata sig hes med barn. Det är så roligt.


   
SvaraCitera