Aviseringar
Rensa alla

Idag visar vi uppskattning för Inte Jung


Ämnesstartare

Hej alla jungdomar i den här tråden så skriver vi vad vi gillar mest med inte jung, top 3 jung-egenskaper och kanske några dikter eller sånger tillägnade honom eller liknande, var kreativ.


   
Citera
Haien

Sång:

Vi älskar inte jung
Vi älskar inte jung
Vi älskar inte jung
Hi ho ha haha
Bla blo bla bla blabla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. genuin/ärlig
2. god lyssnare
3. kul klädstil med färg och mönster(folk har en tendens att vara tråkiga och undvika sådant)

bubblare: håller/höll tokiga träffar


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

1. har mycket anekdoter som han borde dra 
2. intellektuell
3. har ett fint leende/skratt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Du påminner mig om katter (villket är bra)
2. Gillar din pb
3. Gillar ditt namn


   
SvaraCitera

1. godhjärtad 
2. väldigt fantasifull
3. alltid skön att vara nära/snacka med


   
SvaraCitera

Jag har svårt att ge komplimanger bara sådär.
men en liten dikt kan jag klämma in här.

Du är bra.
åhåjaja.

aa

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack alla, fint sagt


   
SvaraCitera

Jag är ingen talare.-Och inte expert på komplimanger, varken att få eller ge. 
Men du, Inte Jung, har ett kreativt användarnamn, färgglad profilbild och finns här för att UM ska leva vidare. Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är den tiden på året igen


   
SvaraCitera
Listus

Jung e inte Ung,
Nog heller ingen pung, 
Sen är han noooog inte heller något kung,
För han Jung Jungi Jung Jung Jungi Jung JUNG, 
han är Juuuuung 


   
SvaraCitera

Fina cigarrer. 
Midsommarkatter.
I was slicing up an avocado. *sing* 
When you came up behind me. *sing*
By (bye) love 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är rolig
du är lugn
och enkel att prata med


   
SvaraCitera

1.En rimlig gunstig människovarelse.

2.Människovarelse som stundom är relativt diskret finurlig på ett oskyldigt sätt.

3.Tam människovarelse.

4.Har oftast cool människovarelsemusiksmask.

Är inte särskilt kreativ då jag sitter på min mobila telefon (obokstavligen) så jag har en svår tid till att använda min lilla hjärna effektivligen (jämförelsevis om det vore någon vidare skillnad är jag ovetande angående)... Butt here goes!

Jungman... Ja då finns det ingen som tar en, man är kung kung kung i Jungen...
Ja det är värt att leva som en n0lla ett tag om man får leva som Jung för en dag!


   
SvaraCitera

Uppskattar även Inte Jungs inflikande av icke-banala dock relativt tvivelaktiga faktum i allvarligare trådar som behandlar seriösare ämnen, kanske för att lätta upp stämningen eller kanske opponera sig för att visa möjlighet till avvikande perspektiv till det annars sedda "självklara" kring ämnet... men vars vikt av sanningshalt i dess innehållsförteckning kan väga minst lika mycket.

Blev stökigare i text men kort och gott så finner jag det intressant med dina överaskande synsätt i trådar med seriösare ämnen...
Sedan om det är dina egna tycken alltid vet jag inte, tror mer att du vill visa att allting inte alltid är svart eller vitt men att det istället finns andra grenar på trädet som kanske inte är lika populära som stammen men som ändå subjektivt kan väga lika mycket av betydelse och att det är dessa grenar du vill belysa och visa att de finns.
Som att vandra igenom en korridor men undvika tunnelseende igenom att ändå våga öppna en sidodörr för att kika in vad som det rummet har för innehåll att visa dig.
Ja du fattar. Det är fint oavsett om du gör det avsiktligen/medvetet eller ej.
Det hjälper nog de intelligenta levandet.


   
SvaraCitera