Aviseringar
Rensa alla

iddqd skänker prylar


Ämnesstartare

Imorgon klockan tolv ska min lägenhet vara tom. Har inte plats med allt skit i mitt nya ställe, så jag skänker bort lite prylar. Allt bör hämtas ikväll eller tidigt som fan imorgon. Finns i Olofshöjd, Göteborg.

*TV av märket Saba, 20 tum. Fjärrkontroll ingår ej eftersom den gick sönder. Kanalerna är inställda och funkar för mig (har någon slags com hem-paket). Hade en till men den fick Budo.

*Tvättställ

*Någon slags trådback

*En nästan full flaska klorin

*Två bord från IKEA. Ett Lack soffbord och ett sidobord. Båda är svarta, men färgen har gått bort lite från soffbordet.

*En bäddsoffa, också IKEA. Solsta tror jag det är. Mörkgråaktig klädsel.

*Två diskställ, ett i trä och det andra i metall.

*Två skohyllor. Den ena är helt ny och i metall. Den andra är av metall och nån slags plasttyg och kan tydligen sättas upp på väggen också.

*En plastjulgran, lite pynt och diverse julprylar.


   
Citera
Ämnesetiketter

schysst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade velat ha ett tvättställ, men GBG är lite väl långt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan. Skulle varit najs med en TV så att jag kan spela TV-spel i mitt rum. Men jag har skola imorgon. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Fan. Skulle varit najs med en TV så att jag kan spela TV-spel i mitt rum. Men jag har skola imorgon. [n]

Du kan inte be morsan eller nån hämta upp den ikväll då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Du kan inte be morsan eller nån hämta upp den ikväll då?

Mamma ska up tidigt imorgon och farsan är någonstans i stockholmstrakten med jobbet. [sad]


   
SvaraCitera

Jag bor 1 timme från Gbg, har ingen bil för tillfället dock. Annars hade jag gått och tatt lite free loot ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde också skänka bort. Vill kasta ut allt ur mitt rum och endast behålla en säng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Mamma ska up tidigt imorgon och farsan är någonstans i stockholmstrakten med jobbet. [sad]

Fan då. Jaja, om ingen vill ha den och jag hittar någonstans att ställa skiten så kan du hämta upp den senare om du vill. Tyvärr finns det ingen fjärrkontroll, men med lite tur borde kanalsökningen funka ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Fan då. Jaja, om ingen vill ha den och jag hittar någonstans att ställa skiten så kan du hämta upp den senare om du vill. Tyvärr finns det ingen fjärrkontroll, men med lite tur borde kanalsökningen funka ändå.

Ja. [y] Fast jag kommer nog att skänka den till min moder, hon hade sönder våran TV för fem minuter sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan, massa grejer jag ville ha. Typiskt fiskholmare att inte bo i Skåne. :@


   
SvaraCitera

iddqd:

*En nästan full flaska klorin

[bigsmile]

iddqd:

*En plastjulgran, lite pynt och diverse julprylar.

hur kan man skänka bort sådant???[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Felläsning:

"iddqd skänker spyor"

Jag är nyvaken[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Fan, massa grejer jag ville ha. Typiskt fiskholmare att inte bo i Skåne. :@

Typiskt rödingar att bumpa svingamla trådar. Allt är bortskänkt/slängt.

Blivande_japan:

hur kan man skänka bort sådant???[sad]

Ens jävla grusfitta till sambo köper det och vägrar ta hand om skiten när man flyttar isär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Typiskt rödingar att bumpa svingamla trådar. Allt är bortskänkt/slängt.

Vafan, fick ju upp den i "senaste"-listan. Nån annan bumpa först! [mad]


   
SvaraCitera