Aviseringar
Rensa alla

Ideellt engagemang


Ämnesstartare

Hejsan! 
Är det någon som är ideellt engagerad? 
Om ja, vart? Hur länge har du varit med? Vad fick dig att engagera dig? 🙂 

Om nej, varför inte? Har du varit med i något och vad fick dig att avsluta ditt engagemang? :3 

Jag är aktiv i ett ungdomsråd och jag minns inte hur länge jag har varit engagerad men det har varit lite till och från. Anledningen till att jag engagerade mig är för att jag var trött på att vi ungdomar sällan får någonting att säga till om. Men även för att jag vill göra skillnad för andra ungdomar i min stad så dem får någonting att göra på fritiden 🙂 


   
Citera

Jag jobbar endast för pengar så nej Cool


   
SvaraCitera

på nation


   
SvaraCitera

Har haft 2 middagar för ungdomarna här med hjälp av kyrkan 


   
SvaraCitera
nubbie

Är chaufför för djurambulansen, började jättenyligen och har bara haft en körning. Började med det för att det verkade kul och jag var arbetslös. Tanken är att man ska köra minst två sammanhängande dygn per månad!


   
SvaraCitera

Vill arbeta ideellt med djur men hindras av min sociala fobi f.n.


   
SvaraCitera

Är på en mängd vis engagerad i en studentnation samt i Vänsterpartiet.


   
SvaraCitera

Jobbar som volontär när landslaget spelar ishockey i Globen. Började då det var hemma-VM första året.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag har engagerat mig i politiska ungdomsföreningar, nationer och så förstås den här sajten! 


   
SvaraCitera

Har varit aktiv i en ideell kulturförening med musikkonserter och pubverksamhet i min hemstad.

Vill rekommendera starkt att engagera sig ideellt, gärna inom något man själv är intresserad av. Ser det som en viktigt del inom samhället, att tillsammans ge och ta. 


   
SvaraCitera

har suttit i styrelsen för en organisation för svenskar bosatta i australien. gjorde det mest för att jag kände mig ensam när jag precis hade flyttat dit


   
SvaraCitera

Skänker mat och fickpengar till tiggare ibland.  


   
SvaraCitera

Har gjort alltifrån volontärjobb till att föreläsa för ungdomar inom olika politiska partier 🙂 Gjorde de sistnämnda för att få sprida mina åsikter och mitt budskap 🙂 De första gjorde jag för att min vän tvingade mig ..


   
SvaraCitera