Aviseringar
Rensa alla

IDIOT?


Ämnesstartare

okej, det började med att jag var på g med en kille vid namn Peter (får han heta nu)
Vi var på g för ett halvår sedan. Och allting var så jävla bra. Det var den första kille jag blev kär i och verkligen öppnade mig för, jag kunde vara mig själv med honom. Det var perfekt tills hans kompis Johan (som kompisen får heta nu) sa till Peter att jag och Johan hade strulat på en fest. Vilket vi inte hade gjort,
Johan hade försökt men jag hade backat. Och Peter trodde till en början på Johan tills jag tillslut pratade med Peter och tjatade på att han skulle tro mig som han tillslut trodde mig.
Men innan dess hade tydligen Peter sagt till min kompis att han aldrig haft känslor för mig och att han "'ändå" inte ville ha något med mig.
Detta som han sedan förklara för mej att han bara sa det för att han var sur. Men de var då försent för att nåt skulle bli mellan mej och Peter. Peter sa att vi skulle vara vänner men ändå behandla han mig som skit och var så jävla dryg.
Vi träffades knappt och när vi träffades sa han knappt nåt till mig.
Det gick ett halvår och jag kom aldrig över honom, fortfarande lika kär som jag vart från början.
Så för ungefär en och en halv vecka sedan hade jag en middag hos mig där bland annat Peter var där. Han blev full och vi strulade och han sa massa saker såsom att jag var hans nya flickvän och så sa han massa vi skulle göra och blabla. Han bestämde att vi skulle ses dagen därpå och att ja skulle höra av mig.
Jag hade inte för stora förhoppningar för han var ju full och det kanske bara var därför han höll på. Men jag skulle se vad som hände dagen därpå för jag ville ju så gärna, efter ett halvår kändes det ganska hopplöst tills middagen. Så dagen därpå messa jag honom och han svarade jääättesegt.
Men jag kom hem till honom på kvällen tillslut och då kolla vi film. Och han var spiknykter och höll på lika mycket som kvällen innan. Det kändes jättebra verkligen.
Men dagenefter svarade inte han på mitt sms. Och dagarna gick han hörde inte av sig och svarade inte på sms. Och nu har det gått en och en halv vecka och han har inte hört av sig. Idiot?
iallafall har jag problem med vad jag ska göra nu, ska jag smsa hnm och fråga vad fan han håller på med eller ska jag skita i honom totalt och om jag ser honom nånstans ignorera honom totalt eller vafan ska jag göra?!


   
Citera

randombrud:

vad jag ska göra nu, ska jag smsa hnm och fråga vad fan han håller på med eller ska jag skita i honom totalt och om jag ser honom nånstans ignorera honom totalt eller vafan ska jag göra?!

Är du ute efter ett seriöst förhållande är nog inte "Peter" den rätte. Jag tycker du ska skita i honom bara...hör han av sig så gör han det, annars... kasta han i sjön!


   
SvaraCitera

Han verkar ju inte vilja ha dig så det är bara att fortsätta leta eller bli likgiltig och knulla me'n till din egen vinning.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera