Aviseringar
Rensa alla

Idiot


Ämnesstartare

Någon jävel tog en av mina airpods ur mitt öra. Vette fan hur idioten tänkte när han bara har en airpod utan laddare. Sprang efter mannen men han fick skjuts av en bil. Tog registreringsnumret. Vad ska jag göra?! Har blivit så naiv/skeptisk/paranoid nu för tiden


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Ring polisen på 114 14 och hör med dem. Lämna registreringsnumret och andra signalement. 


   
SvaraCitera

Malonexd:
Någon jävel tog en av mina airpods ur mitt öra. Vette fan hur idioten tänkte när han bara har en airpod utan laddare. Sprang efter mannen men han fick skjuts av en bil. Tog registreringsnumret. Vad ska jag göra?! Har blivit så naiv/skeptisk/paranoid nu för tiden

HAHAH verkligen det som inte får hända händer  Mycket glad därför man ska ha airpods med sladd så är risken mindre 


   
SvaraCitera

Danneboi:

HAHAH verkligen det som inte får hända händer  Mycket glad därför man ska ha airpods med sladd så är risken mindre 

Men då är det inga airpods längre, då är det vanliga sladdpods eller vad det nu heter. 😛 Men ja, airpods är inte så bra, dem är överskattade.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Men då är det inga airpods längre, då är det vanliga sladdpods eller vad det nu heter. 😛 Men ja, airpods är inte så bra, dem är överskattade.

vilka är bra då vilka kan du rekomendera?


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: airpods är inte så bra

vadåra?


   
SvaraCitera

Danneboi:

vilka är bra då vilka kan du rekomendera?

Jag knappast någon expert på Appleprodukter. Det mesta de har är bra men överpris.


   
SvaraCitera

superpojken:

vadåra?

Eller ja, Appleprodukter är inte dåliga men grovt överskattade prismässigt, man kan hitta minst lika bra saker för 50% billigare av annat märke. Dessutom ska Apple låsa in sina användare med att man måste ha just deras produkter som är svindyra och ska man koppla ihop Apple med något annat måste man ha en speciell dosa för det osv.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Jag knappast någon expert på Appleprodukter. Det mesta de har är bra men överpris.

aa men Iphone är ju populärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Polisen kunde inte göra något då det inte var tillräckligt med bevis för att det ska klassificeras som stöld. Men om jag ser han igen så kommer han vakna upp på sjukhuset 


   
SvaraCitera

Malonexd:
Polisen kunde inte göra något då det inte var tillräckligt med bevis för att det ska klassificeras som stöld. Men om jag ser han igen så kommer han vakna upp på sjukhuset 

har du inga bevis för polisen alls? liksom filmat eller något?


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Eller ja

så du har inte använt dem?


   
SvaraCitera

Danneboi:

aa men Iphone är ju populärt

Ja, men det betyder inte att deras mobiler är bättre än alla andra. Iphones har sina fördelar ja men man kan lika gärna köpa något annat märke för ett lägre pris.


   
SvaraCitera

superpojken:

så du har inte använt dem?

Om jag har använt Iphones? Jo, jag har haft en Iphone innan min nuvarande telefon. JAg skulle inte säga att Iphone är speciellt mycket bättre alls, i viss mån även sämre, och bättre i andra. Om jag t.ex. behöver mer utrymme på min Samsung så kan jag köpa ett chip för det, det kan ajg inte på Iphone, sen är Iphones säkerhet bättre men jag kan inte köpa ett chip och få mer utrymme på den om jag behöver. Sen är ALLTING som Iphone har är dyrt och behöver man koppla ihop Macintosh med en annan produkt är som jag har sagt tidigare, behöver man en specialslapp osv. Det är tillräckliga argument.


   
SvaraCitera

menar airpods


   
SvaraCitera