Aviseringar
Rensa alla

Idioter


Ämnesstartare

Är så djävla arg/irriterad (ilskan kommer och går i olika omgångar)

Pappa fyller snart så de firade honom i helgen och därför köpte han två stora smörgåstårtor och en chokladask som han skulle bjuda på. Han ställde dem, helt oöppnade, i det gemensamma köket på jobbet men sedan när han är tillbaka för att fixa innan han ska bjuda alla på det han tagit med sig, så ser han att 3/4+1/2 (hatar bråkräkning) av båda tårtorna är uppätna av de tre som senast besökte köket och inte nog med det så är Aladdinasken öppnad.

Han blev så upprörd men bet ihop så gott som det gick när han berättade om det, tror jag såg lite tårar i ögonen på honom och det gjorde så ont
Åh, önskar jag kunde läxa upp de där tre tjockisarna, hatar sådant beteende och skulle själv aldrig ha mage till att göra så mot någon.


   
Citera
Ämnesstartare

Fyfan vad jag hade sänkt dem... Har lust att åka dit med en chokladask och titta dem i ögonen me dett hånfullt flin "hoppas verkligen att ni inte vågar er på den här asken, jag såg er nog förra gången, era feta grisar" och efter att de gluffsat i sig två chokladpraliner (för så gör idioter) säger jag "så ni rörde asken ändå, era feta grisar? att ni inte skäms... Aja, jag kommer iaf sova med gott samvete till skillnad från era, era feta djävla grisar."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävlar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men usch [sad] Hatar när folk gör så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du dbp? det beror på?

isf blir jag ledsen nu [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Men usch Hatar när folk gör så.

Mm 🙁 sedan säger de ingenting
vad fan är det för fel på vissa?

Rävpojken:

är du dbp? det beror på?

isf blir jag ledsen nu

Mm 🙁 men varför avgjorde min identitet att du blev ledsen? förövrigt vill jag egentligen inte att någon ska bli ledsen... Men på ett sätt bra att ni blir det 🙁 jag blir också det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

såg lite tårar i ögonen på honom och det gjorde så ont

fick ont i hjärtat


   
SvaraCitera

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Mm 🙁 men varför avgjorde min identitet att du blev ledsen? förövrigt vill jag egentligen inte att någon ska bli ledsen... Men på ett sätt bra att ni blir det 🙁 jag blir också det

för att jag vet vem du är o bryr mig om dig och jag vet hur din far ser ut


   
SvaraCitera

jag vill köpa en ny tårta och alladin till din far. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha oj jag är wbc förresten om du inte visste d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan agera jasmin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

kan agera jasmin

HAHA töönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

HAHA töönt

hahah skrattade så länge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera