Aviseringar
Rensa alla

Idioti!


Ämnesstartare

Läs den här artikeln + kommentarerna: http://www.aftonbladet.se/wendela/article5373043.ab

Vad i helvete? Först läser man artikeln och tänker "okej, nu kommer det säkert vara massvis med upprörda kommentarer, hehe". och så håller folkhelvetena med! Vad i helvete? Är människor dumma i huvudet?

Gah.


   
Citera
Ämnesetiketter

Hahah


   
SvaraCitera

haha, bilden på henne var ju det värsta [bigsmile]


   
SvaraCitera

Att folk ens orkar bli provocerade av någon norsk brutta som vill ha mindre kontroll över sitt eget liv. Artikeln är förmodligen vinklad också.


   
SvaraCitera

asdf hatar henne.


   
SvaraCitera

Jag förstår inte vad hon vill få fram och jag förstår inte vad som finns att bli upprörd över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Jag förstår inte vad hon vill få fram och jag förstår inte vad som finns att bli upprörd över.

det hon vill få fram är att det bör anses oattraktivt att nordiska kvinnor är så självständiga som vi är, och att vi borde vara mer "kvinnliga", tillfredsställa våra män och ta hand om hemmet. typ.


   
SvaraCitera

misfits:

Läs den här artikeln + kommentarerna: http://www.aftonbladet.se/wendela/article5373043.ab

Vad i helvete? Först läser man artikeln och tänker "okej, nu kommer det säkert vara massvis med upprörda kommentarer, hehe". och så håller folkhelvetena med! Vad i helvete? Är människor dumma i huvudet?

Gah.

Nej men jag har också funderat på att köpa mig en riktigt tight thailänska. Sen är det ju bara att avliva henne om man tröttnar på henne eller om hon börjar ha egna åsikter. [y]


   
SvaraCitera

Aftonbladets kommentarer är det näst värsta man kan läsa på internet, man blir så trött på mänskligheten.


   
SvaraCitera

misfits:

det hon vill få fram är att det bör anses oattraktivt att nordiska kvinnor är så självständiga som vi är, och att vi borde vara mer "kvinnliga", tillfredsställa våra män och ta hand om hemmet. typ.

Ja, vad är problemet? Precis som det skall vara ju.


   
SvaraCitera

misfits:

det hon vill få fram är att det bör anses oattraktivt att nordiska kvinnor är så självständiga som vi är, och att vi borde vara mer "kvinnliga", tillfredsställa våra män och ta hand om hemmet. typ.

Det är väl hennes problem om hon vill passa upp på sin man 24/7, och om just det är vad nordiska män söker så är det väl utmärkt att dom kan gifta sig med en thailändska som gärna ställer upp på det. Sedan ska ju inte det behöva vara mer ideal än något annat.

Hon går ju bara ut med det för att provocera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Hon går ju bara ut med det för att provocera.

Ja hon får göra vad hon vill. det som skrämmer mig är att både kvinnor och män håller med henne om att kvinnan skall vara något underställd mannen, vilket är en konstig inställning här i norden där det historiskt sett aldrig har varit något speciellt kvinnoförtryck (förutom när kristendomen gjorde sitt inträde).


   
SvaraCitera

skjut Islam.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera