Aviseringar
Rensa alla

Idioti i samhället


Ämnesstartare

Nyligen har det placerats parkeringsautomater vid den stora, gemensamma parkeringen utanför mig och det idiotiska är att de placerats så att man måste stå På bilvägen när man ska använda automaten. Varför, varför, varför har de inte tänkt på att vända dem?!
Tänk er hur mycket pengar som lagts ned för att betala ännu mer...... Åh. Och sedan la de ned ca 72 milj (okänd källa) på stadsbussarna & att bygga om hållplatserna som först var blåa och nu är svarta... Så nu 1) syns de inte lika tydligt och 2) "glaset" är inte längre av plastmaterial så nu går de att krossa. Och de har satt handtag på bänkarna som samanlagt tar upp 1 persons plats. Har hört att de satt dem där för att man inte ska kunna övernatta på dem

Nämn fler idiotiska saker


   
Citera

UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory: UM.

nä, det tkr jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter mänskligheten skämmer ut sig sj


   
SvaraCitera

gammalumare:

nä, det tkr jag inte.

Nehepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv en arg insändare. Man är ingen riktig svensk förrän man skrivit en arg lapp/insändare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På mitt lokala apotek har de alltid  en ickeapotekare ståendes i en av kassorna så blir man kallad till hennes lucka måste man gå vidare till en annan lucka sedan för att få ut sina mediciner (hon knappar bara in vad man ska ha men får inte får distribuera några mediciner). I kassan för receptfria grejer har de flera anställda så de borde ju byta ut denna tant mot en apotekare för att undvika kökaoset som blir värre av detta. Men de är väl för snåla. 

uh har 7574574 andra grejer också hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Skriv en arg insändare. Man är ingen riktig svensk förrän man skrivit en arg lapp/insändare.

Gjorde det i skolan och fick VG+ hehe nöjde mig med den för att känna mig som en riktig svensk.
När jag orkar ska jag klaga på allt. Här i ösd finns det gott om saker att klaga på också - perfekt (y)

isola: uh har 7574574 andra grejer också hehe

(y) x92847


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: Jag

Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som skapar trådar om deras egna problem


   
SvaraCitera

Att måltidsersättningar säljs på vissa apotek. Det uppmanar till svält. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag läste idrott i samhället 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
jag läste idrott i samhället 

det hade varit livsfarligtIcke!


   
SvaraCitera