Aviseringar
Rensa alla

Idioti i samhället


Ämnesstartare

Fkpaw: det hade varit livsfarligt

usch ve o fasa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Folk som skapar trådar om deras egna problem

Syftar du på mig eller den här tråden (lr ngt annat)?? tkr den här tråden är jättebra iaf för det där med automaterna är LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLl=mina känslor för hela automatgrejen - obeskrivligt skrattretande. 

obs vill söka upp personen som kom på det och skratta den rakt i ansiktet och sedan vända mig om och gå

stereo total: Att måltidsersättningar säljs på vissa apotek. Det uppmanar till svält.

aa, tkr också det är lol... grönsaker kostar mellan 2-50kr/kg.................................... vad är folks problem?
(& anorexi/dyl. kostar <0 kr)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Syftar du på mig eller den här tråden (lr ngt annat)?? tkr den här tråden är jättebra iaf för det där med automaterna är LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLl=mina känslor för hela automatgrejen - obeskrivligt skrattretande. 

obs vill söka upp personen som kom på det och skratta den rakt i ansiktet och sedan vända mig om och gå

Fattar inte riktigt, men okej. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Fattar inte riktigt, men okej.

hm, vad var det du inte fattade? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

hm, vad var det du inte fattade? 

Ditt inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Ditt inlägg.

Okej, då kanske du har inlärningssvårigheter? lr ngt liknande


   
SvaraCitera

stereo total:
Att måltidsersättningar säljs på vissa apotek. Det uppmanar till svält. 

tycker också det är mycket märkligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Okej, då kanske du har inlärningssvårigheter? lr ngt liknande

Nja, mest det där med "LOOOLLLLLII" jag inte förstår. Sedan skriver du inga riktiga meningar med punkt och sådär. Kan därför bli lite osammanhängande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Nja, mest det där med "LOOOLLLLLII" jag inte förstår. Sedan skriver du inga riktiga meningar med punkt och sådär. Kan därför bli lite osammanhängande.

Ja, osammanhängande men själv hänger jag med i svängarna. Uppskattar om du drar ut konkreta ex. på vad du inte förstod..
& är inte så noga med grammatiken på en hemsida på nätet

tkr den här tråden är jättebra iaf för det där med automaterna är LOL=mina känslor för hela automatgrejen - obeskrivligt skrattretande. 
Förlåt, men förstår inte hur jag ska vidareutveckla det där eftersom att det är så otroligt tydligt. vi nöjer oss med att du släpper det (y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: vi nöjer oss med att du släpper det (y)

Haha okej, ha en fortsatt trevlig dag! Tumme upp


   
SvaraCitera

Cispersoner som mååååååååååååååste säga transa kan ta sig i häcken allihop, just sayin'.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ouppfostrad: Cispersoner

Hur är man cispers?


   
SvaraCitera

gammalumare:

Hur är man cispers?

Motsatsen till transperson, dvs en person som identifierar sig med det kön som hen tilldelats vid födseln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ouppfostrad:

Motsatsen till transperson, dvs en person som identifierar sig med det kön som hen tilldelats vid födseln.

Jaha, visste inte.... Men varför irriteras du av det? förstod inte


   
SvaraCitera

gammalumare:

Jaha, visste inte.... Men varför irriteras du av det? förstod inte

Det är lugnt, det är inte många som har koll på det.
Hur som helst så är transa 1 slur Arg
liksom n-ordet, så cispersoner har ingen auktoritet till att säga transa whatsoever


   
SvaraCitera